news08.net/ads.txt

משרד החינוך: הורים יוכלו לחתום על הצהרת בריאות יומית גם במערכת מקוונת

החל מהבוקר (ג’) ההורים יוכלו לחתום על הצהרת בריאות יומית גם במערכת מקוונת ולא רק על טופס ידני. עד עתה נדרשו תלמידי כיתות א’,ב’,ג’,יא’ ו-יב’ וכן תלמידי החינוך המיוחד שפתחו את לימודיהם, להגיע מדי יום אל בית הספר עם טופס הצהרת בריאות חתום באופן ידני בלבד. גם עובדי ההוראה יוכלו לבצע את הצהרה באמצעות המערכת המקוונת.

הצהרת הבריאות היומית היא חלק מצו הבריאות ומהווה התחייבות מצד ההורה כי הילדה או הילד שלהם עומדים בתנאי הבריאות הנדרשים, לפיהם הם מדדו להם חום שאינו עולה על 38 מעלות, אין להם קשיי נשימה ושיעול והם לא נחשף ב- 14 הימים האחרונים לחולה מאומת. תנאים אלה חלים גם על עובדי ההוראה.

הכניסה לטופס המקוון תעשה באמצעות אחת מ- 18 תוכנות הניהול של בית הספר, שאושרו זה מכבר על ידי משרד החינוך (הרשימה מופיעה פה מטה). ההורה או עובד ההוראה יוכלו להיכנס אל אחת מהמערכות ולקבל שם מידע מסודר אודות אופן מילוי הטופס.

להלן רשימת תוכנות הניהול:
———
1. אדיוסיסטמס פרוייקטים בע”מ (אדיופייג’ EduPage)
2. אוריג’ין- ניו מדיה פיתוח בע”מ (סקולי)
3. איי סקול פ.ש .בע”מ
4. אייקונקט פתרונות אינטרנט
5. מייסקול MYSCHOOL
6. וייסאינפו בע”מ (UpSchool)
7. כנפיים
8. לב אחד יזמות בע”מ
9. משוב – מיידיות שקיפות ובקרה בע”מ
10. משי נט מ.נ בע”מ (תיק תק)
11. סמארט סקול בע”מ
12. ייעוץ 1עמית ו עיבוד מידע
13. פדגוגי – דרכי הוראה בע”מ
14. פרוטר מערכות מידע בע”מ (תיק תלמיד
15. אדיוסיסטמס בע”מ aSc
16. סאדיל טכנולוגיות אינטרנט ומובייל בע”מ
17. טופ גרופ Top Group
18. נתיב מערכות ניהול חינוך ורווחה

שר החינוך רפי פרץ: “אנחנו מקלים על הבירוקרטיה של הצהרות הבריאות של התלמידים בכדי שהחזרה תהיה כמה שיותר קלה. הנוהל יאפשר לחתום דיגיטלית תוך הבטחת הפרטיות של התלמידים. זה חלק ממכלול של פעולות שאנו עושים על מנת להשיב את השגרה ככל שניתן״.

מנכ”ל משרד החינוך, שמואל אבואב: “אנו ממשיכים בהכנות להחזרת מערכת החינוך לשגרה, והבוקר אנחנו יוצאים עם טופס הצהרת בריאות מקוון שיעלה בכל מערכות הניהול של מוסדות החינוך. מהלך זה מתווסף, לשורה של מהלכים מקוונים שמוביל המשרד במהלך החודשיים האחרונים, בהם אולפני השידור הלאומיים, הגדלת מרחבי השמע לחברה החרדית, כיתות וירטואלית והמשך פיתוח של מערכי לימוד מקוונים. אנחנו רואים חשיבות רבה בשירותים המקוונים ובכוונתנו להמשיך ולהנגיש אותם באופן מזמין וידידותי”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן