ניסה להבריח מתאילנד לנתב”ג – ונעצר

נוסע נתפס בנתב”ג כשהוא מנסה להבריח מתאילנד כמות מסחרית של תרופות וכדורים לטיפול באין אונות

בודקי אולם הנוסעים במכס נתב”ג סיכלו ניסיון להבריח לישראל תרופות וכדורים לטיפול באין-אונות בשווי שוק של כחצי מיליון ₪. תושב ששב לישראל מתאילנד, חשוד בניסיון להבריח את התרופות לארץ במזוודתו. מדובר בתרופות וכדורים ששיווקם ללא אישורים מתאימים עלול להביא לפגיעה בבריאות הציבור.

החשוד נחת במהלך סוף השבוע בשדה התעופה וביקש להיכנס לארץ דרך המסלול הירוק במכס, המיועד לנוסעים חוזרים שאין להם סחורה חייבת במס או באישור יבוא אשר עליה הם צריכים להצהיר בפני המכס. בודקי אולם הנוסעים במכס נתב”ג ביקשו ממנו להניח את מזוודתו במכונת השיקוף ובבדיקה נתגלה כי המזוודה מכילה כמות מסחרית של תרופות וכדורים לטיפול באין אונות.

בעקבות הבדיקה הועבר החשוד לחקירה ביחידת הסמים והמכס (יס”מ) בנתב”ג. על פי החשד, הנוסע שימש כבלדר עבור גורם בתאילנד ששילם לו על מנת להכניס את התרופות לארץ דרך המסלול הירוק, כדי להתחמק מתשלום מסים בסכום המוערך בכ-80 אלף ₪ והצגת אישורים רפואיים לתקינות התרופות. החשוד נתפס בעבר בהברחות שונות דרך המסלול הירוק במכס.

החשוד הובא היום בפני שופט בית משפט השלום בראשון לציון ושוחרר בתנאים מגבילים. חקירתו נמשכת.

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – חדשות מהארץ/משפט/עורכי דין/פלילי לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – ביטחוני/חירום/חריג לחצו כאן

צילום: רשות המיסים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן