news08.net/ads.txt

ניסים גוזלן: “המועצה ערוכה לפתיחת מוסדות החינוך – גם בהתראה מיידית”; אסף הרופא: “84 מאושפזים, מתוכם 27 מונשמים”

עדכון קורונה בבאר יעקב | ראש מועצת באר יעקב ניסים גוזלן דיווח כי עדיין לא התקבלה תשובה רשמית ממשרד הבריאות ומקבינט הקורונה בדבר פתיחת הלימודים ליישובים כתומים גבוליים –  זאת “למרות שירדנו מ7.3 ל6.4 ואף פחות מכך ולמרות אחוז המתחסנים הגבוה (85 אחוזי מתחסנים בגילאי 50 ומעלה בחיסון הראשון ו73 אחוזי מתחסנים מעל גיל 50 בחיסון השני) נכון לרגע זה אין אישור סופי לפתיחת מוסדות החינוך שלא בכפוף למגבלות הקיימות על יישובים כתומים. חשוב לי לעדכן שהמועצה ערוכה לפתיחה מלאה ללא הגבלות של מוסדות החינוך גם בהתראה מיידית!!! נערכנו לכך ואנו מחכים וכמהים לאישור זה”.

בית החולים אסף הרופא עדכן היום את נתוני הקורונה ודיווח כי בבית החולים מאושפזים 84 חולים ומתוכם 27 מונשמים, 40 במצב קשה, 3 באורח בינוני ו-14 במצב קל.

בתוך כך, נתוני הקורונה ממשרד הבריאות נכון להיום בבאר יעקב: 41.7 חולים חדשים לכל 100,000, ירידה של 12 אחוזים במספר המאומתים, כרגע ישנם 161 חולים פעילים.

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן