news08.net/ads.txt

נמנע אסון: שני גולשי קייט חולצו מהחוף באילת

היום בשעות הערב (חמישי) התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת ישראל על גולש קייט הנמצא במים במרחק של כמה מאות מטרים מהחוף ונראה שהוא במצוקה. שוטר ומתנדב של יחידת השיטור הימי באילת ערכו סריקות אחר הגולש, במקביל התקבל דיווח מחבלני המשטרה שהיו בנמל אילת כי הם הבחינו בשני גולשים.

תוך מספר דקות צוות השיטור הימי איתר את הגולש ומשו את הצעיר שהיה באפיסת כוחות אל ספינת המשטרה. בוצעה בדיקה ראשונית למצבו, הצעיר לא נדרש לטיפול רפואי.

השוטרים תשאלו את הצעיר באם היה עימו גולש נוסף וזה טען כי חברו ניסה להגיע לחוף על מנת להזעיק עזרה. צוות השיטור הימי החל לבצע סריקות נוספות אחר הגולש השני, תוך בקשה מחיל הים לסייע בסריקות.

לאחר מספר דקות אותר גם הגולש השני עם ציוד הקייט סמוך אליו וגם הוא באפיסת כוחות. שני הצעירים תושבי אילת בני 26 חולצו בשלום והובאו בריאים ושלמים לחוף.

הצעירים הודו לשוטרים.

קרדיט צילום דוברות המשטרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן