news08.net/ads.txt

נס ציונה: החל שינוי מהותי במחלקת הגנים לאחר כנס מוצלח

ראש עיריית נס ציונה, שמואל בוקסר, ציין אמש בפוסט על הכנס שכלל את צוותי הגנים ובו פעילותו בכל הקשור למחלקת הגנים, ועל השינוי הכה רב שהוא פועל לעשות.

מתוך הפוסט של בוקסר: “היום התחלנו עם כנס ראשון שכלל את צוותי החינוך בגני הילדים. רבות דיברתי על כך שהשנה תהיה “שנת גני הילדים”.
זה אומר שבמהלך החודשים הראשונים לכניסתי לתפקיד, ראיתי שמחלקת גני הילדים לא מותאמת לכמות הילדים במערכת. בזהירות אגיד שהיא לא התקדמה לרמה שאנו היינו רוצים ומצפים, מכל מיני סיבות, מעט מדי כוח אדם, מערכות ישנות, העדר צפי דמוגרפי.
שינינו והוספנו כוח אדם, סיימנו פרויקטים של שדרוג מבנים, הוספנו מחשבים, הוספנו מזגן שני בכל גן. בנוסף אנחנו מעמיקים בפדגוגיה ומשקיעים גם בתזונה.
הכנס היום היווה את יריית הפתיחה לשנה המצוינת שמחכה לנו. אחרי הכנס, ערכתי סיור נוסף בגני הילדים העוברים שיפוץ בימים אלו לקראת יום ראשון הקרוב.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן