נפילה מיירוט בסמוך לכביש 44

לוחמי האש הוזעקו לטיפול בנפילה כתוצאה מיירוט בסמוך לכביש 44

לוחמי האש הוזעקו לטיפול בנפילה כתוצאה מיירוט בסמוך לכביש 44 – החוצה את העיר רמלה וחולף בסמוך לבאר יעקב, ראשון לציון, כפר חב”ד ובית דגן.

שלום דוידוביץ מכבאות והצלה איילון: במטח האחרון לעבר גוש דן ויישובי השפלה נפל יירוט בגזרת תחנת איילון בסמוך לכביש 44 בשטח פתוח. אין פצועים או לכודים. האירוע בטיפול גורמי הבטחון. אני קורא לכלל האוכלוסיה במידה ויש אזעקה להיכנס למרחב המוגן.

ממשטרת ישראל נמסר:

שוטרי מרחב שפלה וחבלני משטרה של מחוז מרכז פועלים כעת על מנת לבודד זירות נפילות וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור, אין דיווח על נפגעים. אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל

בתוך כך, הנפילה עליה דיווחנו בחדשות אפס שמונה לפני דקות אחדות, אירעה בסמיכות לבית החולים שמיר אסף הרופא – ליד מחלקה 132 – על הכביש, בחניה, אין נפגעים.

כידוע, בשעה 22:00 – ירי רקטי לעבר יישובי המרכז והשפלה בהם תל אביב, חולון, בת ים, ראשון לציון, רמלה, רחובות, ראשון לציון, לוד, אשדוד ויישובים נוספים.

בראשון לציון הייתה נפילה ישירה בשטח פתוח. לא ידוע על נפגעים. בנס ציונה, באר יעקב ורחובות דיווחו כי לא ידוע על נפילות או נפגעים.

צפו בתיעוד הנפילה הישירה:

◼️ באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ רמלה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

צילום: כבאות והצלה איילון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן