news08.net/ads.txt

נקודת האור של אור: מפגש עם רעות אריה, “גיימרית” ושדרנית משחקי וידאו מחדרה

אור וילהלם, נער בן 14 מאילת, שחלה בסרטן בגיל 9 החלים כעבור שנתיים אולם מאז סובל מבעיות רפואיות שונות, שנגרמו כתוצאה מהטיפולים הקשים. אור היה מאושפז בבתי חולים שונים בארץ ועובר שיקום מזה כ-3 שנים. במהלך תקופת השיקום, הוא מצא מקום מפלט בסרטונים של רעות אריה, “גיימרית” ושדרנית משחקי וידאו מחדרה.

“הסרטונים של רעות היו מסיחים את דעתי מהכאב. הייתי צופה, צוחק, ומרותק עד כדי כך שהצלחתי לשכוח מהכאב”, סיפר אור. רעות, ששמעה שהוא מאוד רוצה להגיע ולבלות איתה בסטודיו שלה בחדרה, החליטה לפנות לאמבולנס המשאלות של מד”א, על מנת שיסייעו ויאפשרו לאור להגשים את משאלתו.

“כמו אור, גם אני חיכיתי מאוד למפגש הזה”, סיפרה רעות, “כמי שהייתה מתנדבת במד”א במשך הרבה שנים, המפגש מאוד ריגש אותי והכל היה אפילו יותר מוצלח ממה שציפיתי. לראות אותו נהנה ומקבל פרגון היה כל כך משמח, ואני מאושרת שיכולתי לאפשר לו את זה”.

“זכיתי להכיר נער מדהים, שהיה מחויך ושמח לכל אורך היום”, סיפר פראמדיק מד”א אבירן אשכנזי, שליווה את אור באמבולנס המשאלות, “כשהיינו בסטודיו של רעות הגיימרית בחדרה, אפשר היה לראות שזה המקום הטבעי של אור, ושהוא באמת מצליח לשכוח מהקושי. זו הייתה זכות עבורי ללוות אותו כשהוא מגשים משאלה, ולאפשר לו לעשות זאת בבטחה”.

אור סיפר: “החוויה לטוס מאילת למרכז, ולנסוע באמבולנס המשאלות לפגוש את רעות, הייתה מרגשת ומשמחת מאוד. נהניתי לשדר בעצמי, כשרעות לצידי, וכל צוות אמבולנס המשאלות. חשוב לי מאוד לומר לילדים ובני נוער שסובלים מבעיות בריאותיות שלא יתביישו לפנות לאמבולנס המשאלות של מד”א, ולזכות להגשים את המשאלה שלהם. אני מודה למד”א, לצוות שליווה אותי ביום המדהים הזה, וכמובן לרעות, שבזכותה לא החיוך לא ירד לי מהפנים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן