סורוקה: שיפור במצבה של אלמה אברהם

במשך למעלה מיממה היתה שרויה בחוסר הכרה במצב קשה מאד כשהיא מונשמת ומקבלת תמיכה למערכות הגוף שקרסו. אני שמח לבשר, שבשעות האחרונות חל שיפור במצבה.

פרופ’ מוטי קליין – מנהל המחלקה לטיפול נמרץ כללי בסורוקה, מרכז רפואי אוניברסיטאי מקבוצת כללית בהצהרה על שיפור במצבה של אלמה אברהם מנחל עוז.

צוותי המרכז הרפואי סורוקה נמצאים מאז השבעה באוקטובר בחזית הטיפול בפצועי המלחמה, אזרחים וחיילים. עובדי בית החולים טיפלו במאות פצועים, מקרים קשים ומורכבים. הטיפול בשבים מרצועת עזה הוא עוד אבן יסוד במימוש ייעוד בית החולים.

אלמה אברהם בת ה -84 נחטפה ע”י החמאס לפני למעלה מ-50 ימים. אלמה סובלת ממחלות רקע רבות ובטרם נחטפה קיבלה טיפול תרופתי חיוני לחיים על בסיס קבוע. אחרי למעלה מ-50 ימים בשבי החמאס, ברצועת עזה, הועברה אלינו שלשום בערב באמצעות מסוק.

אלמה פונתה במצב קשה מאד כשכל המדדים החיוניים: רמת ההכרה, דופק, לחץ דם וטמפרטורת גוף היו נמוכים מאד באופן קיצוני. זו הסיבה להגדרה של סכנה מיידית לחייה. מדדים אלו ובדיקות מעבדה מיידיות אוששו את ההבנה שמצבה נגרם ככל הנראה כתוצאה מאי קבלת אותן תרופות חיוניות.
הטיפול המיידי להצלת חייה הוחל במחלקה לרפואה דחופה ומייד בהמשך במחלקה לטיפול נמרץ כללי.

במשך למעלה מיממה היתה שרויה בחוסר הכרה במצב קשה מאד כשהיא מונשמת ומקבלת תמיכה למערכות הגוף שקרסו. אני שמח לבשר, שבשעות האחרונות חל שיפור במצבה. היא בהכרה, היא נושמת בכוחות עצמה ואינה נזקקת לאותה רמת תמיכה לה היא נזקקה עם הגעתה. היא מגיבה יפה לטיפול שניתן לה ומתאוששת. חשוב לי לציין שכחלק מהטיפול הרפואי, אנו מלווים את בני המשפחה גם בתמיכה רגשית צמודה של השירות הסוציאלי בבית החולים.

למרות השיפור במצבה, היא עדיין זקוקה להמשך ניטור ומעקב במסגרת המחלקה לטיפול נמרץ. אנחנו אופטימיים ונעשה הכל כדי למצות כל אפשרות להביא להמשך התאוששותה של אלמה.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ שתפו – רוצים להצטרף לעדכונים של חדשות אפס שמונה בווטסאפ? לחצו כאן

■ לעדכונים ישירים בטלגרם: לחצו כאן

■ פייסבוק לחצו כאן

■ אינסטגרם לחצו כאן

■ טוויטר לחצו כאן

■ יוטיוב לחצו כאן 

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן