news08.net/ads.txt

סיפורי רחובות | פרויקט המסעות בזמן מאז הוקמה המושבה רחובות – ביוזמת יניב מרקוביץ’, הושק במעמד ראש העיר רחמים מלול

היום (שישי) הושק הסיור הראשון של פרויקט “סיפורי רחובות” – מסעות מרתקים בנקודות ציון מימי המושבה רחובות שהוקמה ב-1890 – בסימן “לב המושבה”, במעמד ראש העיר רחמים מלול וסגנו, עו”ד יניב מרקוביץ’. במהלך הסיור ביקרו המשתתפים באתרי מורשת הפזורים לאורך רחובות יעקב ובנימין – רחבת בית העם, עם סיפורם של מייסדי העיר, עץ הזית המיתולוגי של רחובות והיקב הראשון בעיר. את הסיור הנחה מורה הדרך הוותיק ותושב העיר רחובות, משה פרנק, שמכיר כל אבן ושביל ברחבי העיר.

רחמים מלול אמר: “לאהוב את רחובות זה להסתובב בכל המקומות שמסמלים את העיר, לראות, לזכור ולספר. היום התקיים הסיור הראשון בפרוייקט ‘סיפורי רחובות’, יוזמה בת שישה שבועות של סיורים מרתקים המספרים את סיפורה של העיר רחובות דרך הרגליים ומקומות הציון המיוחדים שבה. שמחתי לקחת חלק ולפגוש את התושבים שהגיעו להשתתף, יחד עם כ-500 תושבות ותושבים שנרשמו לסיורים הבאים. בשנים האחרונות השקענו כ160 מיליון שקלים בשיקום ושימור מתחם ״לב המושבה״ לרווחת התושבים ולהנאתם. תודה רבה לכל מי שעסק בפרוייקט ‘סיפורי רחובות’: היוזם, סגני יניב מרקוביץ’, חבר המועצה ומחזיק תיק התרבות עודד עמרם, מנכ”ל החברה העירונית,איציק עובדיה וצוותו, ומשה פרנק וצוות המדריכים הרחובותיים”.

הסיורים הבאים:

יום ו’, 26.6 “יש מיליונרים ברחובות?” ברח’ מנוחה ונחלה – בין בתי המיליונרים לבית הבאר.

יום ו’, 3.7 “ראשית שעריים” – רח’ קפרא ורח’ שלום שבזי, בין בתי כנסת לבתי בוץ.

יום ו’, 10.7  “הרצל במושבה” – לאורך רחוב הרצל בין הגינה למשטרה.

יום ו’, 17.7 “מהקולנוע לצרכניה רחובות בתש”ח” – בין שד’ חן לגבעת האהבה.

יום ו’, 24.7 “חבצלת – מישוב פועלים לשכונת יוקרה” – מגן הטייס אל גן אלון.

הסיורים מתאימים לכל תושבי העיר, משפחות צעירות, זוגות ואזרחים ותיקים, וייערכו לפי כל כללי השמירה על הנחיות משרד הבריאות:  שמירת מרחק, עטית מסיכה ושמירה על היגיינה אישית. הסיורים ללא עלות, וההרשמה אליהם נסגרה.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן