news08.net/ads.txt

סמוך למחלף ראשונים: פעולות החייאה ברוכב אופנוע בן 25

צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על רוכב אופנוע בן 25 שנפצע אנוש בכביש 431 סמוך למחלף ראשונים. אריה מנדלזון חובש איחוד הצלה מסר: “מדובר באופנוען שנפצע אנושות לאחר שלדברי עוברי אורח החליק ואיבד את ההכרה. ביצענו בו פעולות החייאה בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ולאחר מכן הוא פונה למרכז הרפואי שמיר אסף הרופא תוך כדי המשך פעולות החייאה”.

חובש רפואת חירום במד”א עידן בן הרוש סיפר: “היינו במהלך נסיעה מנהלתית כשהבחנו באופנוע עולה באש בצד הדרך ובסמוך אליו שכב רוכב האופנוע כשהוא מחוסר הכרה. עצרנו בצד הכביש וניגשנו להעניק לו טיפול רפואי כשבמקביל כיבינו את האופנוע שעלה באש בעזרת המטף של האמבולנס. ביצענו בגבר בדיקות רפואיות, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו לבצע בו פעולות החייאה תוך כדי דיווח למוקד של מד”א והזנקת ניידת טיפול נמרץ למקום. לאחר שהגיעה ניידת הטיפול הנמרץ, העלינו אותו לניידת ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי.”

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן