news08.net/ads.txt

סניף דגל של טבע נאות ייפתח בקניון עופר רחובות בהשקעה של 500 אלף ש”ח

רשת טבע נאות פותחת השבוע סניף דגל בקניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר. הסניף החדש משתרע  על שטח   של כ-70 מ”ר וניפתח בהשקעה של כ-500 אלף ש”ח.

הסניף ממוקם בקומה הראשונה של הקניון (בסמוך ל-H&M) ומציע קולקציה עשירה ומגוונת לנשים, גברים וילדים, המשלבת בין הדגמים הראשוניים והאייקונים לבין דגמים חדשים ועדכניים. הדגמים האייקונים של טבע נאות הפכו במרוצת השנים לחלק מהמארג התרבותי הישראלי ואף הוגדרו כמובילי תרבות. כל הדגמים כוללים רפידת נוחות אנטומית ועשויים מחומרי הגלם המשובחים ביותר. לרגל הפתיחה יוענק ללקוחות 50 ₪ מתנה לרכישה בסניף החדש. 

טבע נאות הוא המותג הישראלי הראשון שפעל בקטגורית נעלי הנוחות בישראל והצליח ליצור בידול משמעותי משאר החברות. לצד ריבוי שחקנים חדשים בקטגוריה, ממשיכה “טבע נאות” לבדל את עצמה בזכות ייצור כחול-לבן, המבוסס על עבודת יד בשילוב טכנולוגיות ייצור מתקדמות, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן