ספינה נפגעה מירי רקטי בים האדום

הדובר הצבאי של המורדים החות’ים בתימן, יחיא סריע: “אם האמריקנים והישראלים יתקפו את תימן – זה יהיה מעשה טיפשי, והתגובה לכך תהיה חזקה וכואבת. מוכנים לכל האפשרויות וגם למתקפות מצד סעודיה והאמירויות”

ספינה בבעלות בריטית נפגעה מירי רקטי בים האדום מול חופי תימן – כך דווח היום (ראשון) בכלי תקשורת בממלכה הבריטית.

הספינה המדוברת, אשר נפגעה מהירי הרקטי, שטה בים האדום תחת דגל איי הבהאמה, במרחק של 35 מיילים ימיים מערבית לחופי תימן.

סוכנות הסחר הימי של בריטניה (UKMTO), הפועלת בשירות הצי המלכותי של הממלכה, קיבלה התרעה על פיצוץ אפשרי או פעילות חשודה שמקורה מכיוון תימן והציעה לכלי השיט לפעול בזהירות.

ספינה נוספת נפגעה מתקיפה של החות’ים – אשר יש לה בעלות ישראלית חלקית. נציין כי היא שטה ללא דגל ישראל וללא אנשי צוות ישראלים או סחורות ישראליות – אך המטרה ברורה: פגיעה בישראל.

הדובר הצבאי של המורדים החות’ים בתימן, יחיא סריע: “הכוחות החמושים יחדשו את התקיפות – לאחר שישראל חידשה את התקיפות ברצועת עזה. אם האמריקנים והישראלים יתקפו את תימן – זה יהיה מעשה טיפשי, והתגובה לכך תהיה חזקה וכואבת. מוכנים לכל האפשרויות וגם למתקפות מצד סעודיה והאמירויות”

כיצד ישפיעו האירועים האלה ודומיהם על אילת? ימים יגידו. בינתיים, מדווחים התושבים המקומיים על מטסים שחגים כל העת בשמי העיר ועל בהלה שקיימת, בעקבות ניסיונות התקיפה הקודמים.

◼️ לקבוצת חדשות אילת והערבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן