news08.net/ads.txt

ספר ביכורים לפסיכולוגית הילה קלעי-נובוטני: “דברים שלמדתי מאבא”

הפסיכולוגית הילה קלעי-נובוטני, תושבת אשדוד, תשיק בחודש נובמבר את ספר הביכורים שלה, אשר הוצאתו התאפשרה בזכות מימון המונים. הספר, בהשראת אביה, עמיחי קלעי ז”ל, נכתב מחווייתה האישית של הסופרת – מות אביה – אשר הביא אותה לחפש את קולה דרך צוואתו

הילה קלעי נובוטני, צילום אליסיה שחף

***

“דברים שלמדתי מאבא” נכתב מתוך חווייתה האישית של הסופרת, כשהחיים היטלטלו ביום בהיר אחד – בעת שאביה, עובד חברת החשמל, חזר ממשמרת ערב לביתו – אך לא התעורר. הספר מאפשר נגיעה וחיבור לעולם הרגשי, למחשבות ולזיכרונות והוא פותח צוהר אל הלב מתוך חיבור לערכים, לחוויות, להוויית חיים שיוצרת שלם חדש.

“שנה וחצי לאחר מותו הפתאומי של אבי, החלטתי לבחון מחדש את הדברים שלמדתי ממנו”, מספרת הילה. “בדקתי מה בעצם המשמעות של הדברים עבורי? כיצד כל אחד מהמסרים עובר דרכי אל ילדותיי? מה הייתי רוצה שינכח יותר בעולמי? ומה חוסם את הפעלתם של הערכים האלה? כל רעיון, כל מחשבה, כל ערך, הפכו לפרק בתוך הספר שנכתב לו. למדתי שיעורי חיים בהתמודדות עם האבל האישי, ואת כל אלה העליתי לכתב בסדרת פוסטים בפייסבוק. סדרה שהפכה משמעותית יותר ויותר ולבסוף התאגדה לספר. לכל פרק נוסף שיר שהיווה השראה, התחבר לרעיונות ויחד עם תמונות שמצאתי מרגעי חיים וזיכרונות נשזרו להן משמעויות לאסופה של 61 פרקים – כמניין שנות חייו של אבא”.

על הסופרת:

הילה קלעי-נובוטני, נשואה לגיא ואם לשלוש בנות, במקצועה היא פסיכולוגית חינוכית מומחית, בעלת תואר שני בפסיכולוגיה רפואית, עובדת עם אוכלוסיות מגוונות – צוותים חינוכיים, הורים, מתבגרים וילדים. חובבת שירה ואנשים, ומאמינה בטוב, בכנות, באמת, בפשטות. אגב, את הסכום להוצאתו של הספר לאור גייסה קלעי-נובוטני בפרויקט מימון המונים, כאשר 111% מן הסכום המבוקש גויסו על-ידי 400 תומכים.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן