עוזי הכוהן קולע בול: זו התחזית האסטרולוגית לשבוע הקרוב

איך אתם מחכים לזה!!! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/07/23 ועד ה- 20/07/23.

איך אתם מחכים לזה!!! להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה-14/07/23 ועד ה- 20/07/23.

טלה:

חשוב לכם מאוד כיצד אתם נראים בעיני אנשים אחרים ומה הם חושבים עליכם. אם רק תרפו מהחשיבות שאתם מיחסים לדעתה של הסביבה עליכם ותתחילו לבצע את אשר נפשכם מורה לכם, ללא חשש ממה יחשבו או יומרו עליכם האחרים, תוכלו לחוש בשיפור ניכר במצבכם האישי והנפשי.

רדיפת כבוד היא סימן לכך שאינכם מעריכים מספיק את עצמכם. אנשים שמרוצים באמת מרמת ההישגים שלהם, אינם זקוקים להכרת החברה על מנת לשכנע את עצמם שהם בעלי ערך. אם אתם מאמינים בעצמכם, לא אכפת לכם מה חושבים האחרים. החלטה או בחירה שעשיתם לאחרונה, מסתמנת כבחירה נכונה.

נכון שאולי תהליך זה כרוך בהשקעה כספית, אך אל חשש תגמול נאות על השקעתכם ב”ה, לא יאחר להגיע. בעבודה: שינויים שמתרחשים במקום עבודתכם מחייבים אתכם למצוא אלטרנטיבה אחרת למימוש עצמי. יתכן שעליכם לעבור הסבה מקצועית או לצאת ללימודים והתמקצעות אשר יאפשרו לכם לצעוד שוב בדרך המלך. הבריאות של מישהו אחר מעסיקה אתכם והבחירה בין לשתוק או להביע את דעתכם היא קרדינאלית לגבי עתידו הבריאותי.

זוגיות: נשות מזל טלה חשות לבד, גם אם הן מצויות בתוך מערכת זוגית שלכאורה, יש בה הכול. כדי להפיג את תחושת הלבד שמקננת בלבכן, יהיה עליכן להקפיד וליצור תחומי עניין משותפים עם בן הזוג. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו זמן נהדר להתחיל ולהשקיע את המאמץ הדרוש כדי ליצור את החלום.

לרווקים: זהו שבוע חיובי, הקפדה על מראה חיצוני הולם, נקי ומסודר, תזמן לכם את האפשרות להכרות מעניינת. הציטוט השבועי: “האדם שמזיז הרים, התחיל בלסחוב אבנים קטנות” – קונפציוס. שבוע מבורך, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: שבעה דברים בגולם ושבעה בחכם. חכם אינו מדבר בפני מי שהוא גדול ממנו בחכמה ובמנין, ואינו נכנס לתוך דברי חברו, ואינו נבהל להשיב, שואל כעניין ומשיב כהלכה, ואומר על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון, ועל מה שלא שמע, אומר ‘לא שמעתי’, ומודה על האמת.

שור:

השבוע ניצבת בפתח הזדמנות לשינוי והקלה בכלל ובכול הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף. בשבוע זה זה עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח בעבורכם ליצירת שינוי. לאלו מכם שנמצאים בלבטים שקשורים בהשקעה כספית כזו או אחרת מומלץ להעיז ולעשות את הצעד גם אם זה כרוך בהשקע כספית.

באופן כללי: יש בשבוע זה התעסקות עם כסף הלוואה הפקדה, גלגול של מזומנים. או למשל: מציאת עבודה והתחברות לאפיק השקעה נכון.

המבחן השבועי של בני מזל שור – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה, משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: הקשר בו אתם מצויים מושתת בעיקר על יצר ויצריות וזה בסדר אבל מומלץ להכניס לקשר שלכם גם מוטיבים רוחניים ורגשיים שקשורים יותר במגע ולא רק במין. מגע הוא הדרך הבסיסית ביותר של יצורים אנושיים לתקשר זה עם זה. לתת יד לבן הזוג, להניח יד על כתפו, ללטף, לחבק אותו, כל אלה יוצרים אצל בן הזוג תחושת נחשק ולא תחושת נצרך ועוזרים לבניית הקשר. יצירת אינטימיות אינטלקטואלית יכולה להכניס לתוך הקשר הזוגי שלכם את החמצן שיעזור להתהליך השיקום.

לרווקים: הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

תאומים:

שבוע חיובי בפתח זהו זמן טוב להתארגנות מחודשת לקראת העתיד לבוא.. הצורך לשקול את צעדיכם בעיקר הכלכלים והרגשיים חזק מתמיד עשיית בדק בית בתחומים אלו תקל עליכם ליצור את השינוי שאותו אתם מבקשים לעצמכם.

באופן כללי: הססנות וחוסר החלטיות מלווים אתכם כבר תקופה ארוכה והם אלו שגורמים לכם לרגליים קרות ולחוסר מעש בכל הקשור לנושא או עשייה איתם אתם מתמודדים כעת. כמובן שאין אני מצפה מכם לקחת החלטות פזיזות וחסרות אחריות. מאידך, הססנות יתר, חששות מופרזים וחוסר ביטחון עצמי מונעים מכם את היכולת לנצל את הפוטנציאל שטמון בכם.

בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובלבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך.

לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם.

זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד.

לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף. טיול או חופשה קצרה נראים באופק. הציטוט השבועי: “חיים רק פעם אחת. אבל אם תחיו נכון, פעם אחת מספיקה.” – מיי וסט. שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

סרטן:

שבוע מאתגר בפתח. המהות: התמודדות אל מול כעסים וקשיים. באופן כללי: קיבעון מחשבתי והיצמדות עיקשת לכעס ומיסכנות מעכבת

אתכם, רחמים עצמיים וכעס יוצרים משבר. בשבוע הקרב, בני מזל סרטן נקראים לנהוג באחריות ובבגרות בעיקר בתוך הבית והמשפחה. התנהגות בוגרת ואחראית, תאפשר לכם לבחור נכון ולקבל את החלטותיכם ממקום של שיתוף ובנייה.

השבוע יאופיין בחוסר יציבות ושינויים במצב הרוח. רבים מבני מזל סרטן מוצאים את עצמם מודאגים וחסרי מנוחה והדבר בא לידי ביטוי בחוסר סבלנות כלפי הסובבים אותם. אחד הגורמים למצב בו אתם מצויים הוא הנטייה שלכם לעשות דרמה מכל דבר. במידה ותבחרו לעגל פינות ולזרום עם הדברים שמתרחשים סביבכם, תופתעו לגלות שהחיים קלים יותר.

לדורשי העבודה: עבודה חדשה ניראת באופק. הקלפים ממליצים לכם לקבל כול עבודה שמוצעת לכם גם אם זה לא כול כך נראה לכם. כמו כן עניינים שקשורים בשיפוץ או מעבר דירה עולים על הפרק ובשבעות הקרובים תצמאו את עצמכם עוסקים בעיצוב מקום המגורים.

זוגיות: יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם. שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם.

כספים: עניינים שקשורים בכסף או ברכוש גורמים לכם לדאגה. אין זה השבוע לבצע שום רכישה או חתימה על חוזים כל שהם. בשבוע זה הימנעו משליפת הארנק ומהתחייבויות לטווח הארוך.

טיפ לשבוע טוב יותר: תקופת בין המצרים זו תקופה של מחלוקת והיא רצופה באנרגיות קשות ומזמנת לכולונו אירועים נפצים שבמידה ולא נתנהל בהם בזהירות, באיטיות וחוכמה נשלם מחיר כואב. השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם מתמודדים מול מצבים שכאלו ובסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה בעת שכזו. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מבורך, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חכמינו אומרים: “לפום צערא אגרא” (מסכת אבות, ה:כב) – כגודל הייסורים כך גודל השכר. זאת אומרת שהשכר ניתן על המאמץ שהושקע, ולא על התוצאות שהושגו. כל מה שהקב”ה רוצה מאתנו הוא שנשקיע מאמץ, בין אם נצליח ובין אם לא. הקב”ה איננו מצפה מאתנו להיות מושלמים, אך הוא כן מצפה מאתנו שננסה להבין את החיים, שנבחן את החלטותינו בהתבסס על הערכים שלנו ולא על תחושות הבטן ורחשי הלב, ושנשאף לחיות את חיינו תוך הגשמת ההחלטות הללו.

אריה:

השבוע הקרוב מציב אתגרים רבים בפני האריות. המהות של השבוע מדברת על ישיבה על הגדר רגל פה רגל שם. זהו שבוע של המתנה וציפייה. באופן כללי: נושא או עשייה בה אתם עסוקים מצריך מכם לקבל החלטות אשר אמורות לאפשר לכם לפתור דילמה כזו או אחרת.

הקלפים מצביעים על כך שאתם מתקשים להחליט והלבטים בהם אתם נתונים אינם נותנים לכם מנוח. הרשו לעצמכם ליטול פסק זמן קצר על מנת לסדר את הראש ולחשוב מהו הדבר הנכון ביותר בעבורכם לעשות. עליכם לדעת ולהבין כי רק סיעור מוחות מוביל לקבלת החלטה. החלטה כזו, תהה אשר תהה, היא המפתח לירידה מהגדר ולהתקדמות אשר יש בכוחה לסייע בידכם לגבש דעה, כיוון ודרך עשייה שתוביל להתבהרות המצב. בעבודה: רבים מכם מתלבטים לגבי נושא כזה או אחר שאמור להשפיע על האופן בו תראה הקריירה שלכם בשנים הבאות.

פנייה לייעוץ והכוונה תאפשר לכם לקבל תשובות לשאלות שמציקות לכם. זוגיות: מוטיב ההתלבטות שמאפיין את השבוע לא פוסח גם על הפן הזוגי ורבים מבני מזל אריה מתקשים לקבל החלטות שאמורות לעצב את הזוגיות שלהם בשנים הבאות.

חשוב שתדעו שהתעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול לא יתנו מענה ואף יחמירו את המצב. מומלץ בחום להיעזר בחוכמתם של אחרים .

בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה קלה. קחו לעצמכם יום חופש, בואו ועשו הילינג, נוחו מעט – אין מקום לדאגה. טיפ לשבוע טוב יותר: תקופת בין המצרים זו תקופה של מחלוקת והיא רצופה באנרגיות קשות ומזמנת לכולונו אירועים נפצים שבמידה ולא נתנהל בהם בזהירות, באיטיות וחוכמה נשלם מחיר כואב. השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם מתמודדים מול מצבים שכאלו ובסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה בעת שכזו. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנופלות עלינו צרות, נוכל לבחור האם להתמרמר ולהפוך את עצמינו לקרבן, או האם לראות את הטוב שבדבר, להאמין שגם זה לטובה, ללמוד את השיעור ולהמשיך הלאה. על פי היהדות, צורת הראיה שלנו, תעצב את התחושות שלנו, שישפיעו על החשיבה והמעשים שלנו ולבסוף יימשכו לחיינו את מה שאנו מאמינים בו.

בתולה:

שבוע חיובי בפתח. המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להתחבר אל הרופא הפנימי שקיים בתוככם. כדי לעשות זאת יהיה עליכם לעשות שימוש מועיל בידע כזה או אחר, שצברתם עד כה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם להתרפא מהפחדים והחששות שמעכבים מכם לקבל את השינוי לו אתם זכאים.

הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על פחדים וכעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בעבודה: מאבקים שאתם מנהלים אל מול האגו שלכם עשויים לקחת אתכם בשבוע זה למקומות רגשיים שאינם נוחים לכם.

כדי שתוכלו לעמוד במשימה, יהיה עליכם לנהוג באיפוק ולא למהר ולחרוץ דין בכול נושא או עניין. התפתחות רוחנית: השבוע הקרוב מזמן לכם הזדמנות טובה להתחיל ולתת גם לנשמה שלכם קצת לאכול. הרשמה ללימודים, התמקצעות והעשרה כזו או אחרת גם באופן מקוון מומלצים לכם ביותר. בכל הקשור ליחסים של בינו לבינה: זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות.

ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר לפני סוף השבוע ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. התיקון השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. שבוע טוב, חודש נעים ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: תקופת בין המצרים זו תקופה של מחלוקת והיא רצופה באנרגיות קשות ומזמנת לכולונו אירועים נפצים שבמידה ולא נתנהל בהם בזהירות, באיטיות וחוכמה נשלם מחיר כואב. השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם מתמודדים מול מצבים שכאלו ובסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה בעת שכזו.

מאזניים:

בני מזל מאזניים (ובעיקר הנשים שבכן) מקבלים הזדמנות מחודשת לייצב את עצמם הן מבחינה רגשית והן מבחינה פיזית. מהלכים שהתרחשו בחייכם לאחרונה גורמים להשקפת עולמכם להשתנות ולדברים רבים בחייכם להראות אחרת ותהליך זה יצור בלבכם מחויבות שעד עתה בחרתם להתעלם ממנה.

השבוע יהיה שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים בחיזוק היסודות עליהם בנויים חייכם הן בעבודה והן בדברים שקשורים בצמיחה אישית, בית ומשפחה. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם לפעול בצורה משכנעת והדבר יוביל לפתרון בעיות ולביסוס מעמדכם.

בעבודה: לאחר תקופה לא קלה בה הייתם לחוצים ודואגים, אתם מרגישים התאוששות ומתחילים לראות את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה יהיה זה שבוע חיובי בכל מה שקשור לפעולות ומעשים שיש בכוחם לזמן עבודה חדשה לפתחכם. לרווקים: היכרות שנמצאת בתחילת הדרך נוסכת תקווה מחודשת שאולי הפעם זה, זה. לאלו שכבר נמצאים במערכת זוגית- זהו שבוע נהדר לפתור מחלוקות ובעיות בזוגיות.

בעיות אלו מנעו מכם לממש את עצמכם מבחינה זוגית\רומנטית. אל תתביישו לדבר, הגידו כל שעל לבכם, עשו זאת ברוח טובה ובלשון נעימה. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יעזרו לכם להבין מה עליכם לעשות כדי שתהיו מאושרים מבחינה זוגית. לאלו מכם ששוקלים למסד את יחסיהם הזוגיים, הקלפים מצביעים על המון מזל וברכה. שבוע מוצלח חברים, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “העניקו לעצמכם דברים יפים אך אל תניחו להם לכלוא אתכם. היו הבעלים של דברים יפים אך אל תיתנו להם להיות הבעלים שלכם. בחרו כמטרה העיקרית של החיים שלכם מטרות חשובות כמו גילוי הפוטנציאל שלכם, נתינה מעצמכם לאחרים ויצירת שינוי בכך שתחיו למען משהו חשוב יותר מאשר אתם עצמכם. ההצלחה חשובה אך המשמעות היא מהות העניין”.

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. מתח שהסתיים, מחלוקת שנפתרה או דילמה שהגיע לידי פתרון יוצרים אווירה נעימה יותר. לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לעבודה וקריירה. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם ההשקעה בסופו של דבר, משתלמת! ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. . לתלמידים שביניכם: זהו שבוע טוב להגשת מבחנים ועבודות אשר יעידו כי אתם שולטים בחומר הנלמד. כמו כן זהו שבוע מבורך לגשת למבחני נהיגה, ראיונות עבודה והגשת מכרזים. בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . לאלו מכם השוקלים יציאה לטיול או חופשה קצרה, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. טיפ לשבוע טוב יותר: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !! שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אדם טועה מידי פעם אבל לפעמים אנחנו מוצאים את עצמנו חוזרים על אותה טעות שוב, ושוב, ושוב ו…שוב. אתם עושים, מתחרטים, אחר כך עושים זאת פעם נוספת. ופעם נוספת, מתחרטים עוד יותר, ואחרי זמן קצר שוב. . .. אמר דוד המלך בתהילים: “וחטאתי נגדי תמיד” – הטעויות שלי עומדות לנגד עיני תמיד. בדקו את רשימת השגיאות האישית שלכם מידי יום ודאגו לכך שלא תחזרו עליהן שוב.

קשת:

השבוע “הזמן קצר והמלאכה מרובה..” צורך בהתלהבות, צורך בהפגנת יוזמה שמקורה באמונה, בנחישות ובידיעה שאתם מסוגלים ויש לכם את כול מה שצריך כדי להגשים את עצמכם. שבוע חיובי ניצב בפתח. עכשיו הזמן לקדם רעיונות לכלל ביצוע ולהזיז דברים שחשוב לכם לקדם. השבוע יעמוד בסימן העבודה והקריירה. הקלפים מצביעים על כך שאינכם מודעים מספיק לפוטנציאל שטמון בכם ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לפרוץ קדימה ולשפר את מצבכם המקצועי והתעסוקתי. עליכם להתחבר לאמונה ביכולותיכם. התחברות לביטחונכם העצמי ולאסרטיביות הדרושה יובילו לביצוע המהלכים הנכונים. צמיחה אישית: עד עתה שמתם דגש על תחום החומר והשגתם הישגים נאים אולם כעת אתם מרגישים שהגיע הזמן להמשיך ולהתפתח בעיקר בכל הקשור לתחום הרוחני. בזמן הקרוב יתחדד צורך זה והדבר יוביל לסיעור מוחות שיביא בעקבותיו לתחילתו של השינוי המיוחל. רומנטיקה: לרווקים: תחושת לבלוב בלב נוצרת כתוצאה של רצון לפגוש בן זוג ראוי ואכן זהו זמן טוב לחשיפה להכרות ולמפגשים שיובילו בעזרת השם לחיבור זוגי ראוי. קשר וירטואלי שמתקיים על צג המחשב עשוי לעורר תקווה אך לבסוף לגרום לעוגמת נפש כדי לא להיפגע פשוט הימנעו מחשיפת יתר ברשת ומהקלדות חפוזות על המקלדת. לאלו מכם שנמצאים בתחילתו של קשר חדש צפוי שבוע מלא אהבה אשר יוביל לחיזוק הקשר. לנשואים שביניכם: מומלץ להשתטות מעט ולהיפתח בלב שלם ובנפש חפצה לאתגרים וחוויות חדשות בתוך מסגרת הנישואים הביתית. טיול או חופשה קצרה יתאפשרו ב”ה עד סיום הקיץ הדבר מעודד את רוחכם. שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: את העושר האמיתי אף אחד לא יוכל לקחת מכם. התפיסה שלכם היא זאת המעשירה אתכם ואת סביבתכם. כשאנו מודדים מה יש לנו בסופו של דבר, התוצאה היא תפיסת החיים שלנו. אם יש לנו אהבה, חברים, בריאות, חוש-הומור וחשיבה חיובית – יש לנו הכול בחיים. קחו לכם רגע וחשבו: האם אתם עשירים או עניים?

גדי:

היכולת לשתף פעולה עם הסובבים אתכם חשובה מאוד בשבוע זה. צורך לחדש מתוך מחשבה על עתיד טוב יותר גורם לרבים מכם למחשבות רבות שקשורות גם לעתידכם המקצועי וגם על הדרך שבה עליכם לנהוג בתקופה שכזו.

באופן כללי: זהו שבוע חיובי מלא במחשבות ובתוכניות לגבי העתיד הקרוב. בבית: חוסר יכולת לאזן בין הרגש לבין ההגיון עשוי להוביל למצבים של חיכוך וחוסר הסכמה. במקרים שכאלה, מומלץ בחום לנסות ולפעול דווקא במתינות ולא באגרסיביות. זכרו! שמקורו של האושר, הוא בהרמוניה הפנימית שבין הראש והרגש.

עבודה: הקלף השבועי מבשר על שבוע גדוש שיצריך מכם חשיבה בוגרת, נטילת אחריות והגדלת ראש. זוגיות: בשבוע זה יש למצוא את הדרך לתת לזוגיות שלכם מענה שיעניק תחושת ביטחון הלחץ שקיים מסביב אינו תורם לכך לכן בשבוע זה יש לגלות אחריות זוגית ובגרות זוגית גם אם הדבר דורש מכם להיות הצד שמוותר.

נטייה לעולם הרוח מזמנת לרבים מכם מפגשים עם תכנים ונושאים שקשורים באמונה, דת וכוחמת חיים. בריאות: איזור רגיש: הפה, השיניים, חניכיים, מערכת העיכול והקיבה טיפ לשבוע טוב יותר: דמיינו את עצמכם כפי שאתם רוצים להיות. ראו את עצמכם בעיני רוחכם משיגים מטרות נשגבות ומשפרים את עצמכם. ברגע שתחזרו על כך שוב ושוב בדמיונכם, תמונות שכליות אלה יהפכו ב”ה למציאות שלכם. שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: ככל שהכאב או הקושי אותו אנו חווים בדרכנו לעבר מטרה מסוימת גדול יותר, כך תגדל ההנאה מההצלחה שבהשגתה. במלים אחרות: כגודל הקושי, כך גודל השכר.

דלי:

שבוע חיובי בפתח. הקלף השבועי מלמד ומעיד על עליה רוחנית שעשיתם (ישר כוח.) עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה, עסקה כלכלית משתלמת משרה עליכם תקווה לעתיד כלכלי טוב יותר, בשורה משמחת משנה לחיוב את מצבכם..

באופן כללי: היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים.

אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק.

זוגיות: השבוע יש הזדמנות נהדרת בעבורכם להפגין את הרומנטיות שבה ניחנתם. רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי. ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע טוב, חודש אב מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: דברים שרואים מכאן לא רואים משם!! לעיתים אנו שקועים עמוק בצרותינו כך שאיננו מסוגלים לראות את התמונה הנכונה. היפתחות להכוונה ולסיוע מהסביבה יסיעו בידכם לראות את התמונה גם מזווית אחרת שעד עתה נעלמה מעינכם בעקבות מעורבות רגשית כזו או אחרת.

דגים:

תקופת בין המצרים זו תקופה של מחלוקת והיא רצופה באנרגיות קשות ומזמנת לכולונו אירועים נפצים שבמידה ולא נתנהל בהם בזהירות, באיטיות וחוכמה נשלם מחיר כואב. השבוע הקרוב מוצא את רבים מכם מתמודדים מול מצבים שכאלו ובסבלנות ואורך רוח הם מצרך חובה בעת שכזו. באופן כללי: קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד כזה או אחר, יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות. אצל חלקכם, יש פגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי. פגיעה זו, גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו – שימוש נכון באגו, יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה, או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול פיטורין או שינוי מהותי העבודה . זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג.

בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל באוויר הצח הדבר יעשה לכם רק טוב ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. טיפ לשבוע טוב יותר: היהדות מעריכה את תכונת הזריזות ומזהירה מפני הדחיינות. חשוב לדעת, שדחיינות עלולה להיות הפרעה מתמשכת ומתישה ולגרום למוגבלות. דחיינות כרונית עלולה להיות תסמין להפרעה פסיכולוגית או פיזיולוגית. זה נכון שרמה מסוימת של דחיינות היא נורמלית, אך אם היא הופכת לבעיה אסור להתעלם מכך וכאשר היא מסכלת את התפקוד הנורמלי שלכם גשו לקבל עזרה… שבוע טוב, חודש טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אם נוכל להביא שיפור איכותי לחיינו, בלי לחכות לדחיפה של אירוע מעורר, אולי לא נזדקק למשבר. בביצוע שינוי היום, אולי נמנע את התקף המחר.

ברוך אתה ה’… אשר קידשנו בקדושתו של אהרן, וציונו לברך את עמו ישראל באהבה”.

יְבָרֶכְם ה’ וְיִשְׁמֶרְכם. יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וִיחֻנֵּכםָּ. יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיכםָ וְיַשֵּׂם לְכם שָׁלוֹם. וְשָׂמוּ אֶת שְׁמִי עַל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, וַאֲנִי אֲבָרֲכֵם.

שאו ברכה ואלוהים אתכם!!

בענווה, בשלווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן