עוזי הכוהן קולע בול: להלן התחזית האסטרולוגית השבועית

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה – 22/12/23  ועד ה-28/12/23

עוזי הכוהן קולע בול: להלן תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין ה – 22/12/23  ועד ה-28/12/23

טלה:

זמן טוב לקדם דברים שחשוב לכם שיצליחו. למרות הדילמות שאיתן אתם מתמודדים והקשיים הרגשיים שאתם חווים. הקלפים מזמינים אתכם לחיות ולאהוב את כל מה שסביבכם. התחושה הכללית שעוטפת אתכם חיובית ביותר ותהליך החשיבה שלכם מוכיח את עצמו כיעיל. יחד עם זאת רבים מכם עדיין מתקשים להתחבר אל שמחת החיים ותהליך זה של חוסר יכולת להגיע אל האושר הנכסף עלול לגרום לאיבוד כיוון ולעיכובים מיותרים. כדי להיחלץ ממצב ולהתאפס יהיה עליכם לחשב את מסלולכם מחדש. קבעו מטרות, ועקבו אחר התקדמותכם. בצורה כזאת קל לגלות מתי “נתקעים”. אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בדרך להגשמת החלום, בדקו במה נתקלתם – מהם הסיבות והגורמים לעצירה. בדרך זו תוכלו לקבוע אסטרטגיה שתסייע לכם לעקוף מכשולים ולא להיכשל בהם שנית בעתיד. רק מתוך מקום של בגרות ושליטה תוכלו לממש את רצונותיכם. זהו שבוע בעל פוטנציאל ואפשרויות רבות במגוון תחומים, ממתינות בפתח. בשורות טובות יגיעו והדבר יאפר לכם להתחיל ולהזיז עניינים ומהלכים שכרוכים בעיקר בעתידכם המקצועי. כמו כן, זהו זמן טוב להירשם ללימודים בכלל וללמודים העוסקים ברוחניות בפרט. בעבודה: אתם זוכים להכרה ויש גורמים שמעריכים עד מאוד את עשייתכם. לאלו מכם שינצלו בתבונה את הרוח הגבית, צפוי קידום או שיפור כזה או אחר. אהבה וזוגיות: רומן או קשר חדש משלהב אתכם. לרווקים שביניכם מומלץ להיצמד ולהיפתח לקשר שכזה. לנשואים שביניכם מומלץ בחום לנצל את האנרגיות החיוביות לעשיית בדק בית מתוך כוונה כנה ואמיתית לרפא את מערכת היחסים. אם רק תרצו, הדבר אפשרי. עניינים הקשורים בחו”ל או מפגש עם אנשים שבאו מעבר לים יעסיקו אתכם השבוע. טיול או חופשה עולים על הפרק. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כשאתה מודע לאמת שלך, עליך להיות אמיץ כדי לחיות אותה. פרוש הדבר אחידות בלב, במילים ובמעשה.

שור:

משהו חדש שנכנס לחייכם ויוצר עניין ומשמעות. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד בשבוע זה למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת סוף השבוע כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פיקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. לאלו מכם ששוקלים הריון ואו נמצאים על סף לידה, מלמד הקלף השבועי על מתנה נפלאה שמגיע אליכם משמים. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. מעבר דירה או שינוי/שיפוץ במקום המגורים עולה על הפרק. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה!

תאומים:

המוטיב המרכזי השבוע יעמוד בסימן של הגינות, אמינות ויושרה. התחושה שמישהו אינו נוהג כלפיכם ביושר והגינות אינה מרפה ומערערת את שיווי משקלכם רגשי. לצערי הקלפים מצביעים על כך שאינכם טועים ויש אנשים או גורמים כאלה ואחרים שאינם פועלים כלפיכם ביושר והדבר עשוי לפגוע בכם הן מבחינה רגשית והן מבחינה עסקית. בעבודה: הבטחות שהובטחו לכם עשויות להתמסמס לכן הקפידו להעלות על הכתב כל הבטחה או הסכם שניתנו לכם, הדבר יחסוך מכם עימותים מיותרים. אי לכך והתאם לזאת מומלץ השבוע: 1. להימנע מתמימות ונאיביות שעשויים לאכזב. 2. לא לקבל החלטות הרות גורל ולהימנע מלחתום על חוזים מבלי לבדוק טוב טוב על מה אתם חותמים ולאן הדברים מובילים. כמו כן, נושא או עשייה בה אתם עוסקים אינם באים ממקום של שלמות. רבים מכם אינם שלמים עם ההחלטות והמעשים אותם עשיתם וקיבלתם על עצמכם לאחרונה. במילים אחרות, אתם פשוט מרמים/משקרים את עצמכם וחוסר יושר זה עשוי להיות בעוכרכם בעתיד. זוגיות: חשוב לכם מאוד שכלפי חוץ כולם יחשבו שהכול בסדר אך למעשה בתוך תוככם אתם יודעים שהמצב הקיים כרגע אינו טוב ושעליכם לעשות דבר מה על מנת שדברים ישובו למסלולם התקין. שיחה פתוחה עם בן הזוג על כל מה שמעיק וטעון שיפור עשויה להיות הצעד הראשון לליבון בעיותיכם. התיקון השבועי: להיזהר במילים שיוצאות מפיכם. מילים פוגעות יכולות להרוס חיים, מילים טובות יכולות לפייס, לחבר ולרפא. זכרו! מוות וחיים ביד לשון, לכן דברו יפה, בסבלנות ובנועם. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הפוסל במומו פוסל. לכן בדקו האם מה שמפריע לכם מצוי גם בכם. זכרו! נאה דורש נאה מקיים.

סרטן:

זהו זמן טוב להעז ולפעול ללא היסוס ופחד. הזדמנות לשינוי והקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל סרטן – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש”הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו”- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת בשבוע זה את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה שיהיה בהצלחה. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק ולמרות המצב, גם חו”ל נלקח בחשבון. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  התודעה היהודית אומרת: “טובים השניים מן האחד”. מדוע? משום שאנחנו יכולים להיות יותר אובייקטיביים לגבי טעויותיהם של האחרים מאשר לטעויות שלנו עצמנו. חברים נמצאים יחד כדי לקדם זה את זה ובכדי לתת זה לזה ביקורת בונה לתיקון טעויות.

אריה:

המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוקחת. שבוע לא קל צפוי לבני מזל אריה. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפקח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם. משפחה והורות: אחד מבני הבית(ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלה במעשים שגורמים לכם לכעוס. אך זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם!! בריאות: בשבוע זה הסבירות להדבקות ולחולי (גם משפעת וגם מקורונה) גדולים מאוד ואהיה עליכם להקפיד, להיזהר ולהישמר לבל תדבקו. חשוב לזכור שבשבוע זה האנרגיות שלכם בירידה. אין זה אומר שאינכם מתפקדים אך אתם פגיעים יותר ומערכת החיסון שלכם חלשה. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או כל טיפול או פעולה אחרת אשר אמורה להגביר, לנקות ולייצב את רמת האנרגיות החיוביות בגופכם. התיקון השבועי: להימנע מרכילות ולשון הרע. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום – בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  הילל הזקן אמר: “ואם לא עכשיו, אימתי?” כלומר, אם אני לא מממש את הפוטנציאל שלי כעת, מי יודע אם תהיה לי עוד הזדמנות. לכן נצלו את הזמן שהוקצב לכם בתבונה.

בתולה:

בעבור רבים מבני מזל בתולה, זהו שבוע חיובי. זמן טוב להתחדשות רגשית, להתאוששות ולהתפתחות אישית, מקצועית ורוחנית. באופן כללי: לאחרונה אתם משקיעים מאמץ רב בכל הקשור לנושא אישי ורגשי רב משמעות בחייכם. למרות שנושא זה דורש את מירב זמנכם ותשומת לבכם, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת ובעתיד הלא רחוק תזכו לקטוף את פירות המאמץ שהושקע על ידכם. שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי, הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. עבודה: שבוע פעלתני חיובי ותוסס. למחפשים עבודה, ניתן ב”ה לבשר על חזרה למעגל העשייה שיש בכוחה לשפר את הדימוי העצמי שלכם. זוגיות: שבוע חיוב מבחינה רומנטית. לאלו מכם המחפשים זוגיות: זהו זמן טוב להאמין בעצמכם ולהקשיב לקול הפנימי שלכם אשר ידריך אתכם למחוז חפצם. הכרות חדשה יוצרת עניין וחשק. לנשואים שביניכם: ביחרו לשלב בשגרת חייכם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה, וצפו לשבוע מעניין . . . כמו כן, מציאת תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, תאפשר לכם לגלות שלזוגיות שלכם יש עוד מה להציע. טיפ לשבוע טוב יותר: להפנים את המסר הבא: יש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו ליצור, לעשות ולהגשים במציאות כל תוכנית או רעיון אשר עולים במוחכם. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  בירמיהו ט’ פסוק כב’ כתוב: “כֹּה אָמַר יְהוָה, אַל-יִתְהַלֵּל חָכָם בְּחָכְמָתוֹ, וְאַל-יִתְהַלֵּל הַגִּבּוֹר, בִּגְבוּרָתוֹ; אַל-יִתְהַלֵּל עָשִׁיר, בְּעָשְׁרוֹ”. פרוש: אדם צריך להיות צנוע ועניו גם אם הוא חכם, גיבור או עשיר. זכרו אל תשוויצו.

מאזניים:

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. קשר שנוצר דרך המרשתת יוצר תקווה בלבכם. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שבעבר לא צלח, שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. למרות המצב, חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק… מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו.

עקרב:

שבוע מורכב בפתח. חוסר שקט נפשי מטריד את מנוחתם של רבים מבני מזל עקרב והתחושה הכללית שעוטפת אתכם היא תחושה של עייפות, צער, חוסר אנרגיה וחולשה. בבית: מתיחות על רקע כספי עשויה להוביל למחלוקת ולויכוחים עם בני הבית. תהליך זה גורר בעקבותיו תחושות לא נעימות שמציבות אתכם בנקודה שמצריכה מכם למצוא את שביל הזהב שיאפשר לכם לרצות את כל הנוגעים בדבר. בריאות: בשבוע זה מומלץ לכם בחום להתייחס ברצינות לבריאותכם חולשה בריאותית וירידה באנרגיות מסמלות לכם כי היגיע העת להתייחס לגופכם בצורה קצת יותר מכובדת. הקפדה על תזונה נכונה, פעילות גופנית מתונה ומנוחה יכולים לחולל את השינוי ולהשיב לגופכם את הכוחות הדרושים לפעילות סדירה ותקינה. כמו כן עשיית הילינג או כל טיפול אנרגטי אחר יכולה להעניק לכם את הויטאליות החסרה. זוגיות: חוסר סבלנות והעדר תחומי עניין משותפים עם בן הזוג, גורמים לירידה במוטיבציה הזוגית. מהמקום הזה הדרך לריחוק ולקרירות קצרה ביותר. כדי להיחלץ ממצב זה יהי עליכם להכיר בעובדה שזוגיותכם זקוקה לעזרה. למתחתנים: ראשית המון מזל וברכה אך חשוב לזכור שביהדות אין זה חוכמה להתחתן, החוכמה, זה לדעת איך להיות נשוי. במילים יותר פשוטות דעו שזה לא חוכמה להקים את הבית החוכמה היא לדעת איך לשמר, לחזק ולטפח אותו…! הקלף השבועי מעיד שעדיין אין לכם את כול הכלים הדרושים כדי להצליח במשימה ולכן אל תתבישו לרכוש את כול הכלים שיאפשרו לילדים שלכם לחיות ב”ה בבית בריא שניצב לעדי עד. (לכו ללמוד זוגיות..)  מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הנתינה אינה חייבת להתבטא רק בכסף, אלא בכל דבר שמגיע מתוך השפע שלכם. הנתינה שלכם היא החגיגה של השפע שלכם. זהו מעשה של הכרת תודה אקטיבית. אתם מוקירים תודה בצורה פעילה בכך שאתם משתפים משהו מכם עם האחרים.

קשת:

זהו זמן לנהוג בבגרות, באחריות ובהיגיון.  המוטיב המרכזי של שבוע זה יעמוד בסימן של פריצת דרך ומחסומים שעד עתה עיכבו את התקדמותכם. הגורמים לפריצת הדרך החיובית הם תובנה, הארה או עשייה שבעקבותיהם הפכתם את עצמכם לזכאים לכך שאותם המחסומים יוסרו. בעבודה: זהו שבוע טוב לקדם רעיון או עשייה שאתם חפצים בקידומם. השתלמות או התמקצעות במסגרת העבודה עולים על הפרק והדבר מומלץ לכם ביותר. למחפשי העבודה זהו זמן טוב להפגין אמונה ובולטות. בבית: השגרה השוחקת של מטלות הבית והיום יום, יוצרת תחושת מחנק וחוסר נחת ומכאן הדרך לחיכוכים וויכוחים עם בני הבית קצרה ביותר. הקפדה על סבלנות וסובלנות, בעיקר כלפי הילדים, חשובה ביותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זהו שבוע טוב שיש בכוחו לפצות על ניסיונות כושלים בעבר. לרווקים שבניכם השבוע מזמן היכרות חדשה שמפיחה בכם תקווה מחודשת אך יחד עם זאת מתקיים בלבכם חשש שמא שוב תתאכזבו ומה שהיה הוא שיהיה. התחברות לאמונה בעצמכם ובבורא עולם תאפשר לכם לנצח את הספק. ענייניי מגורים עולים על הפרק ונושאים שקשורים בבנייה, קנייה, מעבר או שיפוץ מעסיקים אתכם. כמו כן, למרות המצב חופשה קצרה או טיול נראים באופק. הציטוט השבועי: “אנשים שהם חזקים באמת מרימים אחרים. אנשים שהם באמת בעלי עוצמה מחברים אנשים יחד.” – מישל אובמה. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הדימוי העצמי שלכם יוצר אתכם. לפי התורה, אתם ילדי הקב”ה ולפיכך בעלי ערך אינסופי. לכן, הזדהו עם הנקודות החזקות שלכם. כל צעד חיובי שכבר עשיתם ותעשו בעתיד הוא חלק מהזהות שלכם. בעזרת הבנה זו, תמשיכו לשפר את הרגשתכם לגבי עצמכם.

גדי:

השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. רעיון שאתם רוצים לטפח ולקדם תלוי ברמת ההתלהבות שלכם. בעבודה: אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות . היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות לשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, רומנטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשבוה ביותר (סקס טוב זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל לא תהיה גם הפריה רוחנית. התיקון השבועי: להשביח את עצמכם – להיות יותר טובים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח. למרות המצב, טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו”ל נלקח בחשבון. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נדיבות היא אחת הדרכים שלנו להתקרב אל הבורא. אדם נדיב מבין כי כל אדם עמו הוא נפגש במהלך חייו הוא אחיו – גם הוא ילדו של אלוקים –  גם אותו אלוהים ברא – ולכן, הוא מעריך כל הזדמנות הנופלת בחיקו להיות נדיב. הידעתם שהמילה א”ח היא למעשה ראשי תיבות של “אהבת חינם”? עכשיו כשאתם יודעים זאת בואו ביחד אחים שלי ב”ה נקרב את המשיח .

דלי:

המהות של שבוע זה היא כלכלית. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. באופן כללי: בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח.  לעצמאים: מבחן התוצאה מעיד על כך שאתם בכיוון הנכון ותחושת הביטחון הכלכלי שאבדה לאחרונה, שבה ומתחזקת וככול שתשכילו להבין ותפנימו באמונה ובידיעה את העובדה שהכסף מגיע מעת השם, כך תזכו לממש את שאיפותיכם לביטחון כלכלי. לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. לאלו שכבר נמצאים בתוך זוגיות, זהו זמן טוב לעלות מדרגה בקשר כמו למשל לעבור לגור ביחד או למסד את הקשר על ידי חופה וקידושים. זוגיות לנישואין: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. נצלו את אווירת הסופ”ש כדי לתמוך בזוגיותכם. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

דגים:

הגיע הזמן להודות בכך שאתם זקוקים לעזרה. עזרה ממקור חיצוני יכולה להראות לכם את הדרך ולהיחלץ ממבואי סתום או מתקיעות. באופן כללי: חשדנות, מתח וחוסר שקט נפשי יוצרים שבוע מתוח ורבים מבני מזל דגים צרכים לגלות בשבוע זה ערנות ודריכות לכול הנעשה סביבם. כמו כן, השבוע מומלץ להיעזר בחוכמתם של אחרים כדי לפתור ולקדם תהליך תקוע. מאבק שאתם מנהלים מול גוף כזה או אחר תקוע ואינו מגיע לידי סיום. נכונות לגישור תאפשר לכם להניע את התהליכים ותועיל לכם. בעבודה: המון כאב ראש ומתיחות רבה מאפיינים את השבוע הקרוב. החלטות שצריכות להתקבל יוצרות מתיחות, כדאי מאוד לנצל את זמן ההמתנה להחלטות ולשיפור עמדות. לאלו מכם שמחפשים עבודה, ממליצים הקלפים להתגמש ברצונותיהם ממקום של הבנה ולא של טרוניה. השינוי בגישה יאפשר לכם לחזור למעגל העשייה ממקום נקי וגאה. זוגיות: עניינים אחרים, בעיקר מעולם החומר, מוציאים לכם את החשק מהזוגיות ורבים מכם אינם מוצאים בליבם את החשק להשקיע בזוגיותם. אסור שזה יקרה! דווקא עכשיו, כשהזמנים לא ברורים וחוסר יציבות נישא באוויר, יש חשיבות לכוח ולתחושת הביחד שהתא המשפחתי יכול לספק ולכן אל תתעצלו לתת לזוגיות שלכם את מה שהיא צריכה לקבל. במידה ואינכם יכולים לעשות זאת לבד, פנו בבקשה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור וידריך כיצד עליכם לעשות זאת. מלחמת חרבות ברזל: שבוע לא קל בפתח ועלינו להיות מוכנים לכך נפשית ורגשית כאחד. היכולת להכיל בשורות קשות ולהמשיך קדימה תוך נשיכת השפתיים ומבלי ליפול ברוח, חשובה מאוד. קריאת המזמור “אנא בכוח” יש בכוחה לשנות את רועה הגזרה לכן, למען שלומם של חיילנו וחטופינו אנא, בבקשה!! הקפידו לקרוא את אנא בכוח בכוונה מלאה ובלב תמים 3 פעמים ביום .. בוקר, צהריים וערב.. שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה מיותרת מערפלת את המחשבה. שימוש זהיר במילים מעביר את הפיקוד למוח. המלים בהן אתם בוחרים להשתמש מבטאות את אישיותכם.

**

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

 תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

 בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

 כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא.”

 

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

0523646914

www.תרולוגיה.co.il

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן