עוזי הכוהן קולע בול: תחזית אסטרולוגית שבועית

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שעד ה-14/12/23

להלן התחזית השבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שעד ה-14/12/23

טלה:

המהות של השבוע מדברת על היכולת שלכם להגיע לאיזון בכול תחום בחייכם. לצערי רבים מכם אינם מצליחים לעשות זאת והדבר בא לידי ביטוי בחוסר יציבות רגשית, כלכלית, גופנית או אישית שמקשה על ההתנהלות היומיומית שלכם ויוצרת חסימות אנרגטיות שמובילות לכעס פנימי ואף לחולי. הנושא העיקרי שמעסיק אתכם השבוע קשור בעבודה וקריירה. מהלכים שביצעתם לאחרונה מציבים אתכם כעת בנקודה חדשה בה אתם נדרשים להתחיל ולפעול למען עצמכם. ההבנה כי גורלכם נתון בידיכם בלבד היא הכרחית. האמונה כי יש בידכם את היכולת להצליח במשימתכם היא חובה. בעבודה: יש דברים שמרגיזים אתכם וממש קשה לכם להתאפק מלהעיר. הקלפים מייעצים לכם לשלוט ברוחכם הקרבית ולהימנע ממתיחת ביקורת. תביעה או הליך משפטי בו אתם נוטלים חלק מגיע אל שלביו הסופיים והצדק יצא לאור. זוגיות: מילות המפתח השבוע הם זרימה, רוחניות והרמוניה. ללא כלים אלו אהיה לכם קשה לעבור את השבוע הקרוב מבלי להתאכזב או לכעוס. משפט או מחלוקת איתה אתם מתמודדים אמורים להיפתר על דרך של פשרה, והסכמה. פנייה לגישור או לייעוץ חיצוני יכולים לקדם אתכם לפיתרון רצוי. התעוררות רוחנית מפעמת בכם תנו להדרור. חג סופגניות שמח ומואר, שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: פחד, יכול לשתק את האדם ויכול גם לגרום לו להתעלות מעל עצמו ולעשות דברים שלולא זאת לא היה עושה אותם.

שור:

השבוע שניצב בפתח מזמן מצב רוח נוסטלגי ומלא בזכרונות. פגישה עם אנשים מעברכם מזמנת בעבורכם הזדמנות לסגור מעגלים ישנים מעברכם שעדיין פתוחים. באופן כללי: רבים מבני מזל שור (ובעיקר אלו שהחלו לעשות דבר מה חדש או שהתחילו דרך חדשה) עוברים תהליך של התבוננות פנימית וחיפוש עצמי, תהליך זה מלווה לעיתים, בתחושה של קדרות מסוימת הגורמת לכם למחשבות רבות ולהתכנסות בתוך עצמכם. בעבודה: אתם רוצים שקט ושיניחו לכם לנפשכם, יחד עם זאת עליכם להמשיך ולתפקד כרגיל לכן, אל תאפשרו לתחושת הקדרות לחלחל לסדר יומכם. יחד עם זאת אסור לכם להתעלם מעצם העבודה שמקום עבודתכם כבר לא מספק לכם את האנרגיות הדרושות כדי שתוכלו לחוש מרוצים ומסופקים ועליכם לטפל בנושא זה ויפה שעה אחת קודם..  זוגיות: למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הקלפים מצביעים על כך שהגורם העיקרי למצב הזה הוא חוסר ביטחונכם באהבתו של בן הזוג שלכם אליכם. כל שעליכם לעשות על מנת להיחלץ ממעגל קסמים שאליו נקלעתם, הוא להיפתח כלפי בן הזוג, להסיר את מחסומי הבושה, המוסר הכפול והאגו וליצור שיחה עניינית בה תוכלו  להביע את רצונותיכם ממקום של שיתוף ובניה. במידה ואינכם מוצאים פרטנר לשיחה שכזו והשתיקות המעיקות חונקות את גרונכם, זהו סימן שאולי הגיע הזמן לפרק את הבסטה ולתת פרחים למתים וממקום ישר ונקי, לשחרר. לרווקים שביניכם: אקס מיתולוגי מונע מכם את האושר והשלמות שאתם מחפשים. חשוב לזכור ששחרור ופינוי של דברים ישנים כגון רגשות וכדומה, יאפשר לפנות מקום לדברים ותחושות חדשות. חג חנוכה שמח, שבוע מבורך חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חוכמה היא הארה רגעית שמגיעה משום מקום ורק אז היא הופכת לתפישה הגיונית שמוקרנת להבנה מלאה ולמעשה.

תאומים:

שבוע של מנוחה, הקלה וקצת רוגע. נושא חשוב בחייכם שיש לו השפעה על ביחונכם האישי והתעסוקתי כאחד, מגיע לידי פיתרון שמניח את דעתכם ודאגה גדולה מוסרת מלבכם., בבית: לאחר תקופה רוגשת של חוסר שקט, יש קצת שלווה והדבר נובע מעצם העובדה שלאחרונה הגעתם  לתחושת השלמה עם מצב זה או אחר. שלמות זו, מקלה על תפקודכם ביום יום. בעבודה: זהו שבוע טוב. אל תוותרו על הזדמנות להציג את היכולת שלכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם, התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. לאלו מכם שמחפשים דירה או בית: זהו שבוע טוב שיש בכוחו לזמן לכם את הבית אותו אתם מחפשים. כספים: יש לכם חשק לבזבז וזה טבעי. הרשו לעצמכם לעשות זאת אך הציבו לעצמכם את הגבולות ואל תחרגו מיכולותיכם. זוגיות: אלו מכם המחפשים זוגיות ייהנו השבוע מתחושה של אמון עצמי והקשבה לקולם הפנימי אשר ידריך אותם למחוז חפצם. זהו שבוע טוב לביסוסם של קשרים זמניים והפיכתם לדבר מוצק ויציב. לנשואים שביניכם: שיבחרו לשלב בשגרת חייהם קצת אווירה של רוחניות ורומנטיקה צפוי שבוע מענג . . . כמו כן נושאים שקשורים בהריון ולידה עולים על הפרק. לאלו מכם השוקלים למידה והתפתחות רוחנית, הדבר מומלץ ביותר ואף יביא לעונג רב. חג סביבונים שמח, שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אם אינכם לומדים מהשגיאות שלכם מה הטעם לעשות אותם ? – הפיקו לקחים !!

סרטן:

הדגש השבוע יושם בעיקר בנושאים שקשורים בכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה. בבית: לחלקכם יש בשבוע זה התעסקות בסידור דברים בתוך הבית כמו למשל פינוי של דברים ישנים והחלפתם בדברים חדשים או עיצוב מחדש של דברים שונים בבית.  בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. זהו שבוע טוב שיש בכוחו להתחיל מינוף עסקי שישפיע ךחיוב על הכנסתכם הכללית. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: מחשבות על הקמת משפחה. זהו שבוע טוב לחשוף את עצמכם צאו מהבית הרבו במפגשים ונסו ליזום פעולות שיש בכוחם לזמן בן זוג ראוי.. כמו למשל: צאו להתנדב, השתתפו בפורום כזה או אחר וכדומה. חג חנוכה שמח, שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!

הכוונה רוחנית:  כוחו של החיוך: אפילו חיוך אל הזולת מוביל לתחושת קשר רבה יותר. כפי שאמרו חז”ל בפרקי אבות “טוב המלבין שיניים [בחיוך] לחברו… מִמַשקהו חלב.” פירוש: מוטב להעניק חיוך שמאיר וממלא את הנשמה של חברך, מאשר לתת לו משקה שממלא רק את ביטנו..

אריה:

המהות של השבוע מלמדת שרבים מכם האריות נמצאים בשלב של חיפוש. חיפוש עצמי, חיפוש אחרי פתרון ודרך שיאפשרו להם לשוב ולראות את האור. בשבוע הזה אתם קצת עייפים, קודרים ומסוגרים. מצב הרוח לא משהו, יש תחושה בלבכם שאתם זקנים מגילכם ואין הרבה חשק לשמוח ולחייך. הקלף השבועי שלכם מלמד, שאתם נמצאים בנקודה בה אתם מודאגים ודבר זה גוזל אנרגיה ויוצר מתח ומשרה עליכם אווירה של חולשה, זקנה וסיגוף . בעבודה: לרבים מכם מנקרת במוח השאלה מה לכל הרוחות אני עושה במקום העבודה הזה? תהליך זה משקף את העובדה כי הגיעה העת לתכנן את העתיד המקצועי שלכם. היכולת להבחין בין יעוד לקריירה, יאפשר לכם לעשות את הצעדים הנכונים. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת בכוחות עצמכם בואו לייעוץ והכוונה. בית: האנרגיה בבית איננה טובה, הדבר יוצר מתח מסוים בתוך הבית. טיהור הבית מאנרגיות שליליות יאפשר לכם להקל על האווירה. זוגיות: חוסר בתקשורת גורם לדברים להשתבש. שילוב של מעט סבלנות בחיי הזוגיות לא יזיק. במקביל, כדאי ומומלץ לפנות לבן הזוג ולדבר על כל מה שמציק לכם. שיחה שתתנהל בנועם, ברכות וללא מחסומי בושה, תוביל למציאת פתרון מניח את הדעת. לרווקים: תהליך החיפוש אחר “האחד” נמשך אך מועמד מתאים עדין אין. אולי בשבוע הבא ב”ה. מעבר דירה ושינוי/שיפוץ במקום המגורים או העסק הופכים לצורך. חג חנוכה שמח, שבוע מבורך, חודש טוב אלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: התלמוד אומר: “הכול בידי שמיים – חוץ מיראת שמים”. יראת ה’ תלויה אך ורק בנו. אם תרצו בה – היא תהיה חלק מכם.

בתולה:

שימו לב! בשבוע זה של חג החנוכה אלוהים שולח לכם היזדמנות נהדרת לשינוי מבורך ואפילו לנס . . אבל מה… עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי לזהות את ההיזדמנות ולנצל אותה בתבונה .. היו ערניים חבל לפספס… באופן כללי: המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת שלכם להיות הצד שיוזם ומוביל תהליך ולא הצד שמגיב ונגרר בעקבות תהליך. כדי למצות את הפוטנציאל החיובי שגלום בשבוע זה, יהיה עליכם בשבוע הקרוב להימנע מעצבות, רגשות שליללים וחשש וכמובן, להתחבר ליוזמה, לתכנון, למרץ להתלהבות. חשוב לדעת שכאשר אנחנו מתלהבים ושקועים בדבר, אנחנו עושים אותו הרבה יותר טוב. כשאנו מתלהבים, אנחנו מקבלים אנרגיה במקום להשקיע אנרגיה. התלהבות היא סם העשייה. באופן אישי: דילמות פנימיות שקשורות גם בעתידכם המקצועי וגם בעתידכם האישי והזוגי טורדות בשבוע זה את מנוחת הנפש שלכם. תהליך זה מעיד כי אתם נמצאים על פרשת דרכים שמצריכה מכם לקבל חלטות חשובות. כדי להסיר את הספקות ולהפיג את הבלבול, מומלץ לכם בחום לבוא לייעוץ והכוונה שיאפשרו לכם לקבל את ההחלטה הנכונה ביותר בעבורכם. בעבודה: בכול משבר יש גם קורטוב של היזדמנות. מהלכים שקורים כעת בקרירה שלכם, מזמנים שינוי. אצל חלקכם מדובר בשינוי והחלפה של מקום עבודה ואצל חלקכם מדובר בפרויקט או עשייה חדשה שעולים על הפרק בתוך מקום העבודה. בשני המקרים, הכיוון נראה חיובי ביותר. לאלו מכם שהחלו כעת בעבודה חדשה ניתן לראות על קידום מהיר תוך זמן קצר. זוגיות: השבוע יש באפשרותכם לקדם ולהעניק לזוגיות בה אתם מצויים משמעות ועניין. כל שעליכם לעשות הוא להכניס קצת רוחניות ורומנטיקה לעולמכם הזוגי. העלאת רמת התשוקה והאינטימיות בקשר הקיים היא המפתח לשיקום ועידוד הזוגיות. נצלו את הסופ”ש הקרוב לחיזוק התא המשפחתי והזוגי כאחד. חג סביבונים שמח, שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: אופטימיות היא בחירה. זכרו בכל יום לראות את הטוב בעצמכם ובמה שהשגתם עד כה במהלך חייכם. חשוב להזכיר לעצמנו את ההצלחות שלנו בכדי לשמור על אופטימיות, בכל פעם שהטון השלילי בחיינו מתגבר.

מאזניים: השבוע יהיה עליכם להקפיד ולהיזהר מתאונות, נפילות וחבלות – הן בבית והן מחוצה לו. הקפדה וערנות ימנעו כאבים מיותרים. טלטלה רגשית ברמה כזו או אחרת יוצרת חוסר שקט בלבבכם. שינויים בחייכם שכרגע אתם לא מסוגלים לעשות ביוזמתכם האישית, נכפים עליכם מבחוץ והדבר יאלץ אתכם להשתנות ולהסתגל למצבים חדשים. מצבים אלו, כגון אובדן, פיטורין, גירושין, מחלה, עזיבה, אכזבה וכדו’, יכולים להראות בהתחלה כאסון וצרה צרורה. אך מי שמאמין לא מפחד! לאחר זמן מה, תוכלו להבין כי הדברים שקרו גם הם נגזרו משמים וגם מאחוריהם אלוהים עומד. בעבודה: השבוע, אינכם במיטבכם וניתן לומר שאתם חשים שחוקים ועייפים ושפת הגוף שלכם משדרת את תחושותיכם לכל עבר. הדבר גורם לכך שיש מי שמדבר עליכם מאחורי גבכם ומנצל את חולשתכם הזמנית כדי להמעיט מערככם. היו חכמים והבליגו, כך לא תיפלו למלכודות שמציבים לכם. לאלו מכם שפוטרו או שחוו נפילה עסקית מומלץ בחום לפנות ולקבל עזרה בדיבור ובהקשבה.. שיחת עידוד טובה, יכולה ממש לשפר את נקודת המבט שלכם על מצבכם. זוגיות: אתם חשים שהזוגיות בה אתם מצויים אינה מספקת לכם את כל מה שאתם זקוקים לו ותהליך זה מעורר אצלכם ספקות והיסוסים לגבי אמיתות הקשר. שיחה אמיתית וכנה עם בן הזוג על כל אשר מעיק על לבכם תאפשר לכם ליישר את ההדורים ולהבין כי לא יהיה ניתן להמשיך את קשר ללא יעוץ ויד מכוונת. חוסר טיפול יוביל לצערי למצבים שאין מהם מנוס… כמו פרידה וניתוק.  בריאות: השבוע מומלץ לשמור ביתר תשומת לב בריאותכם. הקלף השבועי מלמד על עייפות וחולשה שיאפיינו את השבוע הקרוב. ועליכם למצוא דרך לחיזוק מערכת החיסון שלכם. חג סופגניות שמח ומואר, שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מי ששואל הוא טיפש לחמש דקות, אך מי שאינו שואל, נישאר טיפש לנצח. זכרו לא הביישן למד!!

עקרב:

רבים מכם זקוקים למילוי ולחידוש אנרגיות. שבוע מורכב בפתח. התמודדות עם כאב, עצב, שכול או צער עמוק יוצרים בשבוע זה מצב רוח קודר ושלילי. נכונות לקל עזרה מהסבובבים אתכם יכולה לעזור עד מאוד בעבודה: מתחים במקום העבודה, יוצרים אווירה שקצת מקשה עליכם להתנהל והדבר יוצר בלבכם חוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להתחבר לחשיבה אחרת שבבסיסה נמצאים סובלנות וסבלנות. שינוי בגישה יאפשר לכם לסיים את השבוע מבלי לריב ולפגוע באף עמית לעבודה. תוכניות ללימודים ולהעשרה כזו או אחרת עולות על הפרק וכדי לשקול זאת בחיוב. לאלו שלצערי איבדו את מקום עבודתם, ממליץ הקלף השבועי לראות במצב שנוצר הזדמנות לשינוי חיובי שיטיב עמם בעתיד. ראיית המציאות באור חיובי עד כמה שניתן, תקצר בעבורכם תהליכים שונים. זוגיות: מחשבות חומריות גורמות לכם להתרחקות מבן הזוג. למעשה, ניתן לומר שרמת החשק שלכם השבוע טמונה בארנקכם. היו חכמים ואל תתנו לחולשה כלכלית למנוע מכם להיטען באנרגיות חיוביות שיש לזוגיות להציע לכם. לזוגות שבניכם שנמצאים בתהליכי פרידה וסיום של קשר, זהו שבוע טוב ללבן סוגיות שעד עתה מנעו מכם את השחרור שאליו אתם מייחלים. הימנעות מעקשנות מיותרת ונכונות לוויתורים יסיעו בידכם לקצר הליכים. לרווקים: תקופת הרווקות המייגעת יכולה להסתיים ממש בקרוב. כל שעליכם לעשות הוא לנצל בתבונה הזדמנות שמגיעות לפתחכם. התיקון השבועי: להשלים פעולות ומשימות עד הסוף. זכרו! המתחיל במצווה אומרים לו גמור. חג חנוכה שמח, שבוע מבורך, חודש טבת מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל.

קשת:

זהו שבוע טוב לכול דבר ועניין ולכן אל תהססו ליזום, ולפעול בנחישות לקדם את רצונותיכם. אצל חלקכם, הצורך בקנייה או החלפת דירה, בית או מקום מגורים עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. סיום של הכשרה מקצועית או סיום של לימודים וקבלת תעודה פותחים בפניכם נתיבים חדשים לעשייה ותעסוקה. למחפשי העבודה: זהו שבוע טוב לחשוף את עצמכם. לאלו מכם שסימו לימודים או הכשרה כזו או אחרת זהו זמן טוב לעשייה מוצלחת לכן אל תפחדו לעשות וליזום.  לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש!! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. לאלו שמתחתנים בשבוע זה מבטיח הקלף השבועי המון מזל וברכה וזאת במידה ותשכילו ללמוד כיצג עליכם להתנהל בתוך הזוגיות שאתם בונים.. זכרו שאין זוג לא מוצלח יש זוג לא מודרך. וקבלת הדרכה זוגיות תאפשר לכם לדלג בהצלחה מעל מכשולים כאלה ואחרים שעוד צפויים לכם בדרך. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. יום הולדת שמח לחוגגים, חג חנוכה שמח, שבוע מבורך וחודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שמחה פנימית אמתית היא שמחה במה שיש לנו בחיינו. שמחת חיים פירושה ליהנות מכל רגע בחיים באופן הכי טוב שאפשר.

גדי:

שבוע חיובי בפתח. זהו זמן טוב להתחזק ולשדרג את הביטחון ואת האמונה. המהות של השבוע מלמדת על: בשורה טובה כמו למשל הריון, לידה או חתונה. בנוסף דווקא כעת זה הוא זמן טוב למציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד. באופן כללי: זהו שבוע חיובי  עם הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית ואפילו זכייה כספית. העצמה אישית: השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יביאו לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם תוכל לבוא לידי מימוש. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב”ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום.  לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב”ה יתכנו ניחוחות של קשר טוב ושל מיסוד . חג חנוכה שמח ומואר, שבוע מבורך, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

דלי:

זהו זמן טוב להעיז ולפעול. הימנעות מהססנות, מדחיינות וחוסר החלטיות ישרתו את מטרתכם. באפן כללי: שאלות על רקע פיננסי/כלכלי דורשת תשובה. אם אינכם מסוגלים למצוא את התשובות בכוחות עצמכם אל תהססו לפנות לייעוץ פיננסי כזה או אחר. בעבודה: רעיון או פרויקט אותו אתם מנסים לקדם מצריך יותר התלהבות וחשק ובליבכם פנימה מתקיים חשש שמא הדברים לא יעלו יפה. ההבנה שיש לכם את כל הכלים הדרושים כדי לתת גז ולקדם את עצמכם היא הכרחית להצלחת התהליך. לדורשי העבודה שביניכם- זהו שבוע טוב להגשת קורות חיים ולראיונות עבודה. לאלו מכם שיבחרו להתחבר לביטחון עצמי ולהעזה, צפוי שיפור ניכר תוך זמן קצר. קלף אביר המטבעות מלמד שרעיון שאמור להביא לשיפור בחייכם האישיים עולה על הפרק. כדי להוציא את הדברים אל הפועל יהיה עליכם הפסיק ולהתמקד בפרטים הקטנים שמונעים מכם לעשות את הדבר הנכון ביותר למען עצמכם. זוגיות: שיגרה וחוסר מוטיבציה צובעים את הזוגיות שלכם באפור. מהמקום הזה הדרך למשבר, ריחוק וקרירות קצרה ביותר. נקיטת יוזמה ולקיחת אחריות אישית על איכות הקשר בו אתם מצויים היא חובתכם! ולכן מומלץ וראוי לפנות לעזרה חיצונית של איש מקצוע שיעזור לכם להחזיר את הניצוץ שאבד. לרווקים: היכרות שהחלה מעל צג המחשב מעוררת בכם סקרנות ותקווה. יחד עם זאת, לא כדאי למהר ולהיסחף, חג סופגניות טעים ונעים, שבוע מוצלח, חודש טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: “לא תיקום ולא תיטור את בני עמך ואהבת לרעך כמוך אני ה'” (ויקרא, יט: יח) טינה היא סם רעיל שיש להימנע ממנו. טינה מונעת מאתנו לאהוב אנשים אחרים ואת עצמנו.

דגים:

שימו לב! בשבוע זה של חג החנוכה אלוהים שולח לכם היזדמנות נהדרת לשינוי מבורך (ואפילו לנס) . . אבל מה… עליכם להיות ערניים ודרוכים כדי לזהות את ההיזדמנות לתפוס אותה ולנצל אותה בתבונה .. היו ערניים חבל לפספס… באופן כללי: שבוע בעל מוטיבים רוחניים/ רומנטיים עומד בפתח ואצל רבים מבני מזל דגים מתחדד הצורך בחיפוש אחר משמעות, יעוד רוחני ומטרה. כמו כן בשבוע זה צפים ועולים עניינים הקשורים ברגש על היבטיו השונים ועקב כך, רבים מכם ימצאו את עצמם עסוקים בנושאים רוחניים בלימודים רוחניים, במחשבות ובנושאים רגשיים שקשורים בבני משפחה או בעניינים של זוגיות, אהבה, בינו לבינה וכדומה. בעבודה: יש לכם הזדמנות נפלא להציג את האינטליגנציה הרגשית שבה התברכתם. נכונות לעזור, להתנדב ולפעול למען האחר, יאפשרו לכם להשביח את שמכם הטוב. פרויקט חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וגם לימודים והעשרה כזו או אחרת, נלקחים בחשבון. באופן כללי: ניתן לומר, שהשבוע הקרוב יזמן לכם הזדמנות נפלאה לשפר את התדמית שלכם בעיני האנשים שחשובים לכם באמת. הרבו לחייך ואל תתביישו להפגין אדיבות ורוחב לב. זוגיות: לרווקים שביניכם זהו זמן טוב לראות ולהראות. מפגשים חברתיים בהם תיקחו חלק יאפשרו לכם להציג את עצמכם באור חיובי. לנשואים שביניכם: לאחרונה הלכתם לאיבוד אחד לשני והמרחק הרגשי ביניכם הלך וגדל. השבוע יש לכם הזדמנות נפלאה לגשר על פערים, להתקרב ולהתאהב מחדש בבן הזוג. לאלו מכם שיבחרו לנצל הזדמנות זו בתבונה צפוי לזוגיות שלכם שיפור מרענן. חג סביבונים שמח, שבוע טוב, חודש מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:  כאשר תפישת החיים של האדם מתקבעת, הוא הופך למשועמם והחיים הופכים למעייפים. אלוהים מבטיח נעורים נצחיים לאלה שתמיד שואפים לצמוח, ללמוד ולהתפתח.

“בְּרִיתִי הָיְתָה אִתּוֹ

הַחַיִּים וְהַשָּׁלוֹם וָאֶתְּנֵם לוֹ

מוֹרָא וַיִּירָאֵנִי וּמִפְּנֵי שְׁמִי נִחַת הוּא

תּוֹרַת אֱמֶת הָיְתָה בְּפִיהוּ וְעַוְלָה לֹא נִמְצָא בִשְׂפָתָיו

בְּשָׁלוֹם וּבְמִישׁוֹר הָלַךְ אִתִּי וְרַבִּים הֵשִׁיב מֵעָו‍ן

כִּי שִׂפְתֵי כֹהֵן יִשְׁמְרוּ דַעַת וְתוֹרָה יְבַקְשׁוּ מִפִּיהוּ כִּי

מַלְאַךְ יְהוָה צְבָאוֹת הוּא”

בענווה, בשלווה ובעין טובה

עוזי הכוהן

0523646914

www.תרולוגיה.co.il

◼️ לקבוצת חדשות בווטסאפ – כל התחזיות (מזג אוויר / אסטרולוגיה וכו’) לחצו כאן

צילום: FREEPIK

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן