news08.net/ads.txt

עמותת הידידים של קפלן גייסה מיליון שקלים באירוע התרמה להקמת מרפאות ילדים בבית החולים

עמותת הידידים של בית החולים קפלן קיימה ערב גאלה ענק בהשתתפות אמן החושים ליאור סושרד ולהקת כוורת באמפי לייב פארק ראשון לציון במטרה לגייס כספים להעברת מרפאות הילדים לבניין חטיבת הילדים החדש. באירוע נכחו מנכ”ל שירותי בריאות כללית, פרופ’ אהוד דוידסון, מנהלת המרכז הרפואי קפלן – הרצפלד, ד”ר שרית אבישי-אלינר, אנשי עסקים וכ-4,000 אורחים שרכשו כרטיסים בסכום כולל של מיליון שקלים.

הערב שהוכתר בהצלחה גדולה, נפתח בברכות ותודות מנכ”לית העמותה, רז אסולין, מנהלת המרכז הרפואי קפלן-הרצפלד ומנכ”ל כללית אשר בירכו על העשייה הרבה של חטיבת הילדים בקפלן ושל עמותת הידידים והדגישו את חשיבות העברת המרפאות לבניין חטיבת הילדים. פרופ’ דוידסון הוסיף כי המרכז הרפואי קפלן מהווה נדבך מרכזי וחשוב בתחום הרפואה באזור השפלה, והבטיח כי כללית תסייע ככל שנדרש על מנת להקים מרפאת ילדים חדשנית ומפוארת בבניין החדש. בהמשך הערב הופיע אמן החושים ליאור סושרד שהדהים את הקהל ביכולותיו ולאחריו עלו לבמה דני, גידי וחברים במופע המשותף שלהם “נתתי לה חיי” והרקידו את הקהל הרחב.

צילום: גלעד שעבני, קפלן

 

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן