news08.net/ads.txt

עצב גדול: לאחר שהתמודדה עם מחלה, אמה של מנכ”לית מזכרת בתיה, יוספה חליבה, הלכה לעולמה

עצב גדול: נדם ליבה של מרים חליבה. בתה, יוספה חליבה – מנכ”לית מזכרת בתיה כיום ומנכ”לית החברה העירונית רחובות לשעבר – שהתה בחופשה בחו”ל כאשר קיבלה את שיחת הטלפון כי הוחמר מצבה והיא הגיעה מיידית לישראל. בזמן שהייתה בדרכה לבית החולים מנמל התעופה קיבלה את הבשורה כי אמה הלכה לעולמה – ולפני זמן קצר נפרדה ממנה בדמעות.
במשך מספר חודשים אושפזה המנוחה בבית החולים בירושלים ועברה סדרת טיפולים קשה. יוספה הייתה נוהגת לבקר את אמה ארבע פעמים בשבוע ומקפידה לקיים את מצוות כיבוד אב ואם – מלטפת אותה, מאכילה אותה ובעיקר שוהה לצידה ברגעים הקשים והכואבים שחוותה. יותר מכך, את ליל הסדר האחרון עשתה עמה בחדר שבבית החולים.
ברשומה שפרסמה בפייסבוק ציינה: “במשך 40 שנה חגגתי בביתה של אמי בירושלים. תחושת החג והקודש בעיר הזו – קיימת רק בה. מידי שנה, יחד עם עשרות אנשים נהננו משולחן מלא במטעמים מיוחדים, מעשה ידה. החג הזה, עד הרגע האחרון לא ידעתי היכן נחגוג – הפכתי חצי עולם להוציא אותה אך לצערי הרב לא הצלחנו. חגגנו איתה בהדסה עין כרם. הברכות והתבשילים הנהדרים שהבאתי לא היו ואין כמו אלו שהוכנו על ידה.  מה ששימח אותה יותר מכל היה אורי שלי, שלא ראתה הרבה זמן. תהיו עם האהובים והיקרים לכם, תחבקו ותפנקו אותם ובעיקר תגידו להם כמה אתם אוהבים אותם”.
חודש לפני כן, בחודש מרץ חגגה מרים את יום הולדתה ה-80. “היא גידלה אותנו – ארבע בנות. בית חם ואוהב. דלת פתוחה לכל” כתבה יוספה שהייתה צמודה למיטת אמה. “החברים תמיד רצו להגיע אלינו – בזכותה. חוץ מאתנו גידלה עוד מאות ילדים בגן הילדים שבו עבדה. עד היום היא זוכרת את כולם. אנו, ארבעת בנותיה היינו כבבת עיניה. בכל יום דאגה לאוכל טרי, קניות רק מהשוק וסחיבות של עשרות ק”ג מידי יום. גם בימי השלג הכבד בירושלים היתה צועדת עד השוק כדי שיהיה לנו לחם טרי. היא גידלה אותנו עם כל כך הרבה חום ואהבה. הגנה עלינו מכל משמר. היא שייכת לדור הזה שיודעים לתת כל כך הרבה, גם את מה שאין”.
לאחרונה הייתה אמורה לעבור ניתוח קשה שנדחה פעם אחר פעם. בדחייה האחרונה של הניתוח העדיפה להיות נוכחת בבר המצווה של נכדה – שם למעשה הספיקה לראות את כל בני משפחתה כשהם שמחים ומאוחדים.
היא נראתה נפלא, חייכה והייתה מאושרת. חיוכה נותר אולם ליבה של מרים נדם, לאחר שהורדמה והונשמה במשך יממה. היא הותירה אחריה 4 בנות, 9 נכדים ו-3 נינים. עוד לא נקבע מועד להלוייתה. אנו נעדכן בעת שנדע.

ממועצת מזכרת בתיה נמסרף “ראש המועצה גבי גאון, נבחריה ועובדיה, משתתפים בצערה של מנכ״לית המועצה, על פטירת אמה, מרים חליבה ז״ל”. יהי זכרה ברוך.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן