לוחמי האש מתחנת רהט ובאר שבע פעלו בשריפה במבנה מגורים ברהט
האירוע התקבל בשעה 11:36 במוקד 102 של כבאות והצלה לישראל, על שריפה במבנה מגורים בעיר רהט.
עם הגעת לוחמי האש מתחנות רהט ובאר שבע למקום, זיהו בעירה במבנה ופעלו באופן מיידי לכיבוי מוקדי האש וביצעו סריקות לשלילת לכודים.
הצוותים השתלטו על השריפה ומנעו את התפשטותה למבנים סמוכים.
האירוע הסתיים ללא נפגעים.
◼️ חדשות רהט והסביבה בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








