news08.net/ads.txt

פגום זה הכי, אחי! | מיטל קדוש פותחת ת’פה על “אבא פגום”

אל תיפגעו, אבל כששמעתי על הקבוצה שלכם, חשבתי על קבוצת משועממים שאין להם חברים, אז הם הקימו קבוצה, וקראו לה ״אבא פגום גדרה״. אז זהו, שזה לא השתנה, אני עדיין חושבת שאתם חבורה של משועממים שמחפשים חברים. וזה שאתם פגומים לא הופך אתכם לפחות טובים.
ממממ, בעצם כן.

עכשיו רוצים לשמוע את האמת? אני מקנאה בכם, מתה להיות חלק מהקבוצה שלכם. מבאס אותי שבועז תמיד מעדיף מפגש שלכם מאשר מפגש איתנו (הלא פגומים).
אני גאה ברועי (הג׳ינג׳י) שהצליח למצוא חברים כנגד כל הסיכויים. אני מוקירה אתכם על הפירגון אחד לשני. אפילו שחשבתי שאפשר לתת ליעד לעזוב את גדרה, החלטתם להשאיר אותו. גאה בשרון שלא משנה מה אומרים לו, הוא יודע להתעלם. ומקנאה בכם שיש לכם את אייל ב. כי אין מה לעשות הוא הכי גבר.
ואשר, אין על אשר, הוא כזה דו עירי.
יוגב עם הבשר המושלם…
והרשימה עוד ארוכה…

מתי יודעים שמרגישים בבית? שיכולים להגיד לכל אחד, מה שרוצים, מתי שרוצים ואיך שרוצים והכל טוב. ואתם כבר יודעים שאני מאמינה שקהילה חזקה מחזקת ישוב, ואתם יצרתם את האמא (הפגומה) של קהילה. לכם, אני מקדישה את הטור הזה ומאחלת לכם שנה טובה, מגבשת, הרבה צחוקים, הרבה אוכל (אפשר שיהיה גם לא בחינם)..
אתם מדהימים.

ולגברים שלא מכירים את אבא פגום גדרה, זה הזמן.
לפרטים וועדת קבלה: אשר.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן