פיגומים וחבלים – עבודות בגובה וניקוי חלונות בסנפלינג

מתעניינים בביצוע עבודות בגובה? זה הזמן ל-פיגומים וחבלים, החברה המובילה בישראל לביצוע עבודות בגובה

מתעניינים בביצוע עבודות בגובה? זה הזמן ל-פיגומים וחבלים, החברה המובילה בישראל לביצוע עבודות בגובה

אצלנו בחברת פיגומים וחבלים, תוכלו למצוא את פתרונות השירות הטובים והבטיחותיים ביותר לביצוע כל סוגי העבודה בגובה ולהבטיח לעצמכם את מעטפת השירות המורחבת ביותר בתחום, המבוססת על ניסיון מקצועי של למעלה מ-30 שנה.

כל סוגי העבודות בגבוה במקום אחד

כחברה מובילה בתחום ביצוע עבודות בגובה, אנחנו ב-פיגומים וחבלים, מאפשרים גם לכם, להסתייע במגוון רחב של סוגי עבודות בגובה, וביניהן:

  • עבודות בגבוה לענף הבניה – הקמת פיגומים, חיזוק ותיקון אריחים וכדומה
  • עבודות בגובה לתחזוקת מבנים – צביעת מבנים, תיקון קירות חיצוניים וכדומה
  • עבודות בגובה לניקוי חלונות סנפלינג
  • עבודות בגבוה לצרכי איטום קירות חיצוניים

וסוגי עבודות נוספות אותן נדרש לבצע בגובה כזה או אחר.

חשוב לנו שתדעו:

כל סוגי עבודות בגובה , מיושמים על ידי צוותי העבודה המנוסים והמיומנים שלנו הנעזרים בין היתר בציוד המתקדם מסוגו לצורך ביצוע העבודות, לרבות, כבלי גלישה (סנפלינג), במות הרמה, מנופי זרוע, פיגומי זקפים ועוד.

בטיחות ואחריות מעל הכול!

בכל פרויקט עבודות בגובה בו אנו מעורבים, אנו מקפידים על אכיפה מלאה של תקנות העבודה בגבוה ועל בדיקת תקינות למערכות הציוד המשמשות אותנו לצורך ביצוע העבודה. בנוסף, אנו מקפידים על הכשרות מקצועיות של אנשי הצוות, ריענון מתמיד של  נהלי עבודה והדרכות מקצועיות בתחום עבודות בגובה לאורך כל ימות השנה. לצד מתן הדגש על נושא הבטיחות, אנו דואגים למעטפת ביטוחית מורחבת באמצעות חברת ביטוח מובילה בתחומה.

ניקוי חלונות בסנפלינג – רואים את ההבדל הנקי בכל חלון

צוותי העבודה שלנו מתמחים בין היתר בביצוע עבודות ניקוי חלונות בסנפלינג (כבלי גלישה) למבנים רבי קומות. שיטת הסנפלינג לניקוי חלונות, מיועדת בעיקר לצרכי ניקוי של קירות מסך מזכוכית, אך היא בהחלט מיועדת גם לצרכי ניקוי חיצוני של חלונות הממוקמים בקומות גבוהות. שירות זה מאפשר לכם להסתייע במגוון רחב של יתרונות העושים את ההבדל הנקי בכל חלון, וביניהם: נגישות מקסימאלית גם למקומות מוסתרים ולא נגישים לאורך חזית המבנה, צוותי עבודה מנוסים ומיומנים המקפידים על ביצוע עבודה יסודית וניקוי חלונות בסנפלינג תוך שימת דגש קפדנית על כל נהלי העבודה בגבוה. בנוסף לשיטת ניקוי חלונות בסנפלינג , אנו מתמחים גם בביצוע עבודות ניקוי חלונות באמצעות במות הרמה.

סוגי עבודות נוספות אותן אנו מיישמים באמצעות כבלי גלישה (סנפלינג) כוללים: איטום קירות חיצוניים, שטיפת מבנים, חיזוק אריחים, צביעת מבנים והתקנת רשתות להרחקת יונים.

נדרשים לביצוע עבודות בגובה מכל סוג? המומחים שלנו כאן לרשותכם!

אם גם אתם נדרשים לביצוע עבודות בגובה, אנו מזמינים גם אתכם ליצור איתנו קשר עוד היום ולהסתייע בשירותי הייעוץ המקצועי שלנו. צוות היועצים שלנו, מתמחה בביצוע כל סוגי העבודות בגובה והוא יידע להכווין אתכם לשיטת העבודה המותאמת ביותר לאופי וסוג העבודה. כמו כן, אנו נספק לכם את המענה המקצועי לצורך ביצוע העבודות על הצד הטוב ביותר, תוך הקפדה יתרה על נהלי העבודה בגובה ועל מעטפת ביטוחית המותאמת לאופי וסוג העבודה.

לרשותנו, צוותי עבודה מנוסים ומיומנים בפריסה ארצית, כאשר עומדת לרשותנו האפשרות לתגבור הצוותים הקיימים בצוותי עבודה נוספים במידת הצורך, תוך הקפדה יתרה על הכשרה מקצועית וריענון נהלי עבודה ברמה השוטפת ולאורך כל ימות השנה. כמו כן, אנו מקפידים לעשות שימוש במערכות ציוד תקניות ואבזור מקצועי וחדשני מסוגו בתחום העבודות בגובה.

צילום: PIXABAY

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן