news08.net/ads.txt

פינות אוכל עגולות לחללי עבודה משותפים

חברות רבות כבר זיהו את הפוטנציאל הטמון בחללי עבודה משותפים. במקום לעבוד במשרדים סגורים או בעמדות עבודה צפופות, מקצים שטח להצבת רהיטים באופן חופשי תוך הקדשת מחשבה רבה לעיצוב החלל. בנוסף, יש גם מקומות פרטיים שהבינו את הצורך הרב בהקמת חללי עבודה משותפים לעצמאיים, ולשם כך הקימו מתחמים המאפשרים לאנשים שונים להשתמש בשירותי משרד כולל פינות עבודה מעוצבות.

מהם היתרונות של עיצוב חללי עבודה משותפים במקום העבודה?

לחללי עבודה משותפים יש יתרונות רבים הפועלים הן לטובת העסק או המשרד והן לטובת העובדים. בין היתרונות השונים ניתן למנות:

  • עידוד מחשבה יצירתית.
  • הגברת שיתופי פעולה.
  • העלאת רמת הפרודוקטיביות של העובדים.
  • מיתוג מקום העבודה כמקום דינמי, צעיר וחדשני הפועל לטובת העובדים.

בחללי עבודה פרטיים שהוקמו לטובת עצמאיים ופרילאנסרים, יש גם עניין להפגיש בין עובדים בתחומים משיקים למטרות נטוורקינג וערך מוסף של שמירה על קשרים בינאישיים גם במסגרת עבודה כעצמאי.

כדי למקסם את היתרונות הללו, צריך לדעת איך לעצב חללי עבודה ובאילו רהיטים לבחור.

יוצאים מהריבוע – רוכשים פינות אוכל עגולות

בעיצוב חללי עבודה משותפים ויזואליות היא שם המשחק. אם מציבים שולחנות משרדיים רגילים וכיסאות פלסטיק, יהיה קשה לצאת מן האווירה המשרדית הרגילה וכל היתרונות שהוזכרו קודם ירדו לטמיון.

במקום לעצב עמדות עבודה בנאליות, צריך לחשוב בצורה יצירתית ולראות אילו רהיטים יוכלו לתת מענה פונקציונלי לצד שבירת העיצוב השגרתי. דרך אחת לעשות זאת היא באמצעות רכישה של פינות אוכל עגולות. כיום ניתן למצוא ברחבי האינטרנט, מבחר פינות אוכל מעוצבות בגדלים, צבעים ועיצובים שונים.

פינות אוכל עגולות בשימוש משרדי

התרגלנו לחשוב על פינות אוכל עגולות במרחב הביתי ולדמיין את בני הבית יושבים מסביב לשולחן ונהנים לסעוד יחד ולשוחח. האמת היא שהן יכולות להתאים במידה רבה גם במשרדים ובעיקר בחללי עבודה משותפים.

השימוש בשולחנות עגולים במקומות כאלו, יכול להתאים בשני אזורים עיקריים. האזור הראשון הוא כפינת אוכל שלמה, הכוללת שולחן עגול וסט כסאות תואמים. פינה כזו יכולה לשמש להפסקות אוכל, שיחות וגם ישיבות רבות משתתפים (אך אז שימו לב שאתם רוכשים שולחן עגול עם אפשרות הארכה).

האזור השני הוא לעמדות עבודה אישיות. שולחן עגול מוגבה לצד כסאות בר או שולחן עגול נמוך, עליו ניתן להניח מחשב נייד, דפים וכל חומר עזר אחר.

שולחנות עגולים משתלבים גם עם תורת הפנג שוואי, הגורסת כי קווים מעוגלים ללא זוויות מאפשרים זרימה אנרגטית ומעודדים הרמוניה.

אילו שולחנות לבחור?

יש מבחר דגמים של פינות אוכל עגולות, אך יש שני טרנדים מרכזיים השולטים כיום בתחום. הראשון זה שולחן עץ עגול, אשר יכול להיות בנוי מעץ גולמי במראה אחיד, או שילוב בין עץ למראה מתכתי. הטרנד השני אלו עם פלטה דמוית בטון.

אפשרות נוספת היא לבחור בשולחן עם פלטת זכוכית, במיוחד אם מעוניינים ליצור מראה הייטקי חדשני, אך כדאי לוודא שהזכוכית היא חזקה ואיכותית, כדי שהשולחן ימלא גם תפקיד פונקציונלי ולא רק אסתטי.

אל תשכחו לבדוק גם את הכיסאות המגיעים עם השולחן ולוודא שהם נוחים גם לישיבה ממושכת. במידה ואתם מעוניינים בשילובי צבעים או משחק בין דגמים שונים של כיסאות, בדקו עם החנות האם יש אפשרות לרכוש בנפרד שולחן עגול וכסאות.

השולחנות העגולים שוברים את המראה הישר, החד והחד-גוני המאפיין משרדים רבים. הקווים העגולים יוצרים אווירה שונה, דינמית ומלאת השראה והעובדים ידעו להעריך את העיצוב המקורי שישפר לטובה את שעות השהייה במשרד.

(צילום יחצ)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן