פסיפס בלוד לזכר הנרצחים בשבת השחורה ובמלחמה

קיר הנצחה ראשוני מסוגו ובו כ-1,500 פרפרים, לזכרם של הנרצחים במתקפת הטרור שביצע ארגון חמאס בדרום הארץ בשמחת תורה והרוגי מלחמת ‘חרבות ברזל’.

“לאסוף את השברים”: פסיפס לוד במיזם לזכרם של נרצחי מתקפת הטרור בשמחת תורה והמלחמה

תושבי לוד והסביבה השתתפו ביצירת קיר הנצחה ראשוני מסוגו ובו כ-1,500 פרפרים, לזכרם של הנרצחים במתקפת הטרור שביצע ארגון חמאס בדרום הארץ בשמחת תורה והרוגי מלחמת ‘חרבות ברזל’.

את המיזם הנפלא מובילה איריס פלס אזולאי ממודיעין, מעצבת פנים מפורסמת שבעברה ניהלה את בית הפסיפס והאומנויות במודיעין והוא מתבצע במוזיאון הפסיפס של לוד.

“המטרה היא, שביחד נאסוף את השברים תרתי משמע”, אומרת אזולאי. “נאסוף את כל החתיכות השבורות של הפסיפס למשהו חדש ושלם, נפיק תקווה חדשה, אופטימיות וצבעוניות לעתיד חדש במדינתנו וננציח את החללים הכה רבים”.

את הפסיפס שהכינו התושבים – פרפר לכל אזרח – כזה הבנוי מפסיפס של אבנים קטנות וצבעוניות, מציגים בימים אלו במוזיאון בלוד ועפ”י התכנון, כאשר יכינו כ-1,500 פרפרים, הם יוצגו יחדיו בתערוכה מיוחדת שתתקיים במיקום מרכזי בישראל.

בשיתוף עם אגף התרבות של עיריית לוד ו’החברה הכלכלית לוד’ מתקיימות 5 סדנאות במוזיאון הפסיפס ועוד 3 סדנאות הוקרה – למתנדבים ממועדון הסריגה מגני יער, מתנדבי חמ”ל קהילתי בגני אביב ומתנדבי פורום תושבים בגני יער.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: דוברות העירייה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן