פצועים בדרך מנחם בגין פינת ירושלים ברחובות

רוכב אופנוע כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ופצוע נוסף – נהג הרכב הפרטי

לפני זמן קצר (שישי) התקבל דיווח במוקד 101 של מד”א במרחב איילון על רוכב אופנוע שנפגע מרכב בדרך מנחם בגין פינת ירושלים ברחובות.

חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי”ח קפלן 2 פצועים, בהם: רוכב אופנוע כבן 25 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית ו-1 קל נהג הרכב הפרטי.

החובשים של מד”א שמעון ואלמוג פרש סיפרו

: “רוכב האופנוע שכב על הכביש כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מחבלת ראש קשה ומפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו לבית החולים בניידת טיפול נמרץ כשמצבו קשה. נהג הרכב שסבל מחבלות קלות בגופו טופל במקום ופונה גם כן לבי”ח באמבולנס מד”א”.

יוחנן בסיל ואלירן יצחקי חובשי איחוד הצלה שהעניקו לו סיוע ראשוני מסרו: “מדובר בתאונה עם מעורבות רכב פרטי ואופנוע. הענקנו סיוע ראשוני לרוכב האופנוע שנפצע באורח קשה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים קפלן. כמו כן הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לנהג הרכב שנפצע באורח קל”.

צפו בסרטון מזירת האירוע >>

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: תיעוד מבצעי מדא

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן