פרויקט “מחשב לכל ילד” בגדרה נמשך

עד כה חולקו מעל 1,000 מחשבים לילדות ולילדי גדרה; גם השנה המועצה ממשיכה בחלוקת מחשבים במסגרת הפרוייקט

פרויקט “מחשב לכל ילד” בגדרה: המועצה המקומית גדרה שמה את החינוך בראש סדר העדיפויות ומשקיעה רבות הן בבינוי מוסדות חינוך וברכישת ציוד מתקדם שיאפשר לכל תלמיד ותלמידה סביבת לימודים מיטבית והן בתכניות חינוכיות על מנת למקסם את כישורי התלמידים בתחומים מגוונים.

כחלק מההשקעה בחינוך, המועצה המקומית גדרה שמה דגש על מתן הזדמנות שווה ללמידה מיטבית לכל ילד וילדה בגדרה. בתוך כך, על מנת להעניק נגישות לסביבה דיגיטאלית לכל ילד וילדה, בשנים האחרונות המועצה המקומית פועלת להענקת מחשבים במסגרת פרוייקט “מחשב לכל ילד” למשפחות שידם אינה משגת לרכשם. עד כה חולקו בגדרה מעל 1,000 מחשבים.

גם השנה הפרוייקט תוקצב וממשיכה חלוקת מחשבים לילדי ולילדות גדרה. כל ערכה שתחולק כוללת מחשב נייח חדש עם מצלמה, שלוש שנות אחריות ותמיכה טכנית בבית המשפחה, חיבור לאינטרנט לשנה, סל של תוכנות וקורס הדרכה במיומנויות שימוש במחשב.

בתוך כך, נערך טקס חלוקת תעודות השתתפות לילדי ולילדות גדרה שיקבלו מחשבים במסגרת הפרוייקט. בטקס ברכו את המשפחות ראש המועצה, מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, רכזת אזור דרום ומרכז במיזם “מחשב לכל ילד”, הילית אדלר והרכז היישובי ותחשיבן במחלקה לשירותים חברתיים, מר יוסי גטה. כל ילד וילדה קיבלו תעודת השתתפות ושי, דיסק און קי.

יואל גמליאל ראש המועצה: “פרויקט “מחשב לכל ילד” הוא פרויקט חינוכי מרגש המאפשר הזדמנות שווה לסביבה דיגיטלית לכל ילדות וילדי גדרה, עד כה חילקנו  מעל 1,000 מחשבים לילדי גדרה, התקצוב של פרויקט זה ממשיך מידי שנה בכדי להמשיך לתת לידי גדרה הזדמנות שווה כחלק מהתוכנית האסטרטגית לחינוך איכותי במושבה. אמשיך לפעול להביא תקציבים ומשאבים לתוכניות חינוכיות המאפשרות חינוך איכותי לכל ילדות וילדי המושבה. אני מודה להילית אלדר ממיזם “מחשב לבל ילד” ולכל העוסקים במלאכה”.

◼️ לקבוצת החדשות בגדרה והסביבה לחצו כאן 

צילום: המועצה המקומית גדרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן