news08.net/ads.txt

פרסום ראשון | בתי כנסת ביבנה הפרו הנחיות: “הנחיתי לשלול לאלתר את התמיכה והסיוע”

על רקע מגמת הירידה במספר החולים המאומתים ביום ובאחוז הבדיקות החיוביות, ביבנה מביעים דאגה הבוקר (חמישי) מהפרת הנחיות בוטה של מספר בתי כנסת בעיר שמאפשרות תפילה ומסכנים את חיי המתפללים. 

ראש עיריית יבנה, צבי גוב ארי: “המגבלות החלות עלינו בעקבות העלייה בתחלואה מנגיף הקורונה לא מאפשרות לנו לציין את חג סוכות שני ושמחת תורה באופן שבו אנו רגילים”.
בימים האחרונים התברר כי חרף ההוראות המאוד ברורות האוסרות להתפלל בתוך מבנה סגור, חלק מבתי הכנסת מפירים את ההנחיות, מקיימים תפילה בתוך בית הכנסת, מסכנים את חיי המתפללים ועלולים חלילה לגרום לאובדן חיי אדם.
הפרה בוטה זו התרחשה אמש בבית הכנסת ”דוד המלך” שבשכונת נאות-שז”ר: “הנחיתי לסגור מידית את המקום ולשלול לאלתר את התמיכה והסיוע שמעניקה העירייה למקום, כן להגיש דו”חות כחוק כנגד האחראים”, הודיע גוב ארי.
בעקבות הפרות אלו, גוב ארי ציין את הנחיות משרד הבריאות:  
הקפדה על תפילה בשטח פתוח בלבד, בקבוצות של עד 20 איש תוך שמירת מרחק ועטיית מסכה וללא אכילה ושתייה בצוותא.
אין לארח ולהתארח על אנשים שאינם מתגוררים דרך קבע באותו מקום המגורים.
אין לקיים תהלוכות, הקפות יש לקיים בשטח פתוח בסמוך לבית הכנסת עד 20 איש תוך עטיית מסכה ושמירה על מרחק של 2 מטרים בין אדם לאדם.
יש לקצר את התפילות וההקפות ולהקפיד שלא לתת ידיים אחד לשני במהלך הריקודים.
המחזיק בספר התורה יעשה זאת לבד במרכז המעגל ורחוק מכולם.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן