פרסום ראשון (חדשות 08) הקבלן סמי נופי שוחרר למעצר בית, לאחר שהפקיד ערבות בגובה 30,000 שקלים

הקבלן סמי נופי אשר נעצר בחשד למעורבות בפרשת שחיתות בה מעורבים גם מנכ”ל החברה הכלכלית אבי כהן, עובדי עיריית אילת וסמנכל מרכנתיל, נשלח למעצר בית, בכפוף לתנאים ומגבלות.

ב”כ החשוד: 
שמעתי את התנאים שנקבעו בעניינו של אברהם כהן. אבקש שינוי קל בחלק מהתנאים. אם אפשר בין השעות 5:00-6:30 לעשות ספורט מחוץ לבית ולא לדבר עם אף אדם. השעה וחצי שיעשה ספורט זה מאוד מוקדם בבוקר. אנחנו מבקשים לאפשר לו לשוחח עם נציגים בבנק מרכנתיל למעט נציגים ספציפיים שהיחידה תצביע עליהם, שתתן שמות, מאחר וזה אחד המרכיבים החשודים ביותר בעבודתו. לגבי אי יצירת קשר עם המעורבים, למעט ילדיו.
ב”כ המבקשת: 
לב הפרשיה קשורה בבנק מרכנתיל, הם מגיעים לבנק על בסיס יום יומי. אנחנו לא רוצים לפגוע בחשבוני הבנק שלו, אבל אפשר למנות מייפוי כוח. כל נושאי האשראי זה מה שבבדיקה.
ב”כ החשוד: 
שמעתי את הערות בית המשפט ואני מסכים לאיסור יצירת קשר עם בנק מרכנתיל למשך 20 ימים, ובמידת הצורך החשוד ימנה ייפוי כוח, באישור היחידה החוקרת, אשר יוכל לעמוד בקשר עם הבנק.
ב”כ המבקשת: 
בהנחה שהחשוד לא מורחק מהעיר אילת לא נוכל להסכים ליציאה כלשהי מהבית.

.

לאחר ששמע את טיעוני הצדדים ועיין בנספח הסודי ובפעולות החקירה המבוקשות, הורה השופט גיא אבנון על שחרורו של החשוד בתנאים ובערבויות כדלקמן:

1. מעצר בית מלא ומוחלט בביתו, וזאת עד ליום 12.11.20 בשעה 16:00. בתקופת מעצר הבית, החשוד רשאי להגיע לפגישות במשרד בא כוחו בכפוף להודעה מוקדמת  ליחידה החוקרת לפחות יממה מראש, ובליווי ערב.

2 .הרחקה מעיריית אילת, מהחברה הכלכלית אילת, מכל עובדי העירייה והחברה הכלכלית ואיסור עיסוק בעירייה ובחברה הכלכלית, למשך 30 ימים מהיום.

3 .איסור יצירת קשר, בין במישרין ובין בעקיפין, עם מי מהמעורבים בתיק, ככל שהחשוד יודע במי המדובר, למשך 30 ימים מהיום.

4 .התייצבות לחקירה במשטרה, לדיון במשפט או בערעור, או לנשיאת עונשו בכל מועד שיידרש, וכן ימנע מלשבש הליכי חקירה ומשפט.

5 .איסור יציאה מן הארץ למשך 90 ימים מהיום. החשוד יפקיד את דרכונו במשרדי היחידה החוקרת עד מחר – 20/11/5 שעה 00:12 .ניתן להפקיד את הדרכון גם בתחנת משטרת אילת. באחריות היחידה החוקרת לוודא האם הדרכון נתפס במשטרה.

כמו כן, בנוסף לערבות האישית, יפקידו גם רביע נופי ותאמר נופי ערבויות מד ג’ בגובה 10,000 שקלים כ”א.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן