פרס מיוחד לסביון בוועידת ישראל לכלכלה ירוקה

המועצה עומדת איתן ולא מאפשרת כריתה או פגיעה בעצי הענק ובראשם עצי פיקוס בשדרות

פרס מיוחד לסביון בוועידת ישראל לכלכלה ירוקה: 

“שמירה קנאית על עצי הענק של היישוב”

הפרס היוקרתי הוענק לסביון לאחר שוועדת הפרס בחנה עשרות יישובים ברחבי הארץ.

בנימוקי הבחירה, זכתה המועצה למחמאות מקיר לקיר על פעילותה בתחום איכות הסביבה: “עומדת איתן ולא מאפשרת כריתה או פגיעה בעצי הענק

המועצה המקומית סביון היא אחת הזוכות הגדולות בוועידת ישראל לכלכלה ירוקה, שננעלה השבוע במתחם הכנסים אבניו.

סביון הייתה למועצה היחידה שזכתה לפרס יוקרתי על עיסוקה בכלכלה ירוקה, לאחר שזכתה לאות מיוחד על “שמירה קנאית על עצי הענק של היישוב”

הפרס היוקרתי הוענק לסביון לאחר שוועדת הפרס בחנה עשרות יישובים ברחבי הארץ. הבחירה נעשתה למעשה במסגרת תחרות “גרינטן” המסורתית, שכעת התרחבה גם לוועידת ישראל לכלכלה ירוקה.

בנימוק של ועידת הפרס לבחירה בסביון, נרשם, בין השאר:

“על שמירתה על הנוף הגבוה ביישוב למרות תנופת הבניה האדירה הגובה קורבנות מעצי הענק. ביישוב תנופת בנייה גדולה מאוד הגובה מחיר כבד מעצי הענק המפורסמים של סביון. המועצה עומדת איתן ולא מאפשרת כריתה או פגיעה בעצי הענק ובראשם עצי פיקוס בשדרות. היא אף מוסיפה לטעת עצי ענק ברחבי היישוב, מפתחת פינות ירוקות ונשארה כפרית ונעימה מאז הקמתה”.

מלבד הפרסים השונים, ועידת ישראל לכלכלה כללה פורומים מיוחדים לקידום נושא כלכלה ירוקה, “שולחנות עגולים” בתחומי חינוך סביבתי, תחבורה ירוקה, רגולציה סביבתית, התייעלות אנרגטית, בניה ירוקה ועוד.

כמו כן, התקיימו בוועידה פאנלים ודיונים מרכזיים בהשתתפות מקבלי החלטות ומובילי דעה בחברה הישראלית, ראשי התעשייה, ראשי רשויות, מנהלי קיבוצים ומושבים, חקלאים, מנהלי מחלקות איכות הסביבה ברשויות ומנהלי מפעלים אנשי ממשל, בכירי המשק והכלכלה, משקיעים, יצואנים, יבואנים, רשתות שיווק, חוקרים, אנשי פיתוח, אנשי תקשורת ואקדמיה.

חיים אלוש, מייסד הוועידה, סיכם:

“מדינת ישראל נמצאת בצו 8 לאומי, לצד הלחימה באויבנו עלינו להילחם על הכלכלה הירוקה וזאת לאחר הזנחה של שנים. כמו בכל שנה, גם הפעם אנו רואים חשיבות רבה בעידוד הרשויות, המפעלים והחברות הגדולות לפעול לעצירת טירוף התחממות כדור הארץ למען איכות הסביבה. אני מברך את סביון על הבחירה”.

 

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: ועידת ישראל לכלכלה ירוקה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן