news08.net/ads.txt

צבי טרופ: “זו זכות גדולה עבורי לכהן כיו”ר על”ה”

לכבוד חג האביב התקיים בבית על”ה, האירוע המסורתי של על”ה, העמותה למען המבוגר – הרמת הכוסית ימים ספורים לפני פסח.

המקום היה גדוש ב-200 מתנדבים ועובדי העמותה – ובמעמד יו”ר על”ה צבי טרופ, היו”ר הקודם של על”ה יחזקאל הרמלך, מנכ”ל העמותה אסף וישקין, ראשי העיר לשעבר מיכאל (מיש) לפידות ויעקב סנדלר הפעילים ומתנדבים בעמותה, ראש עיריית רחובות רחמים מלול, חברת מועצת העיר מחזיקת תיק האזרחים הוותיקים ד”ר רוני באום וענת יולס מנהלת האגף לאזרח המבוגר במחלקת הרווחה של העירייה.

האירוע התקיים בהנחייתו של שדרן הרדיו אריק אדלר המתנדב ברדיו על”ה. יו”ר על”ה צבי טרופ נשא דברים ואמר כי זוהי זכות עבורו לברך את כולם וכולן בברכת חג הפסח אך זוהי זכות גדולה יותר לכהן כיו”ר על”ה. הוא שיתף את הנוכחים בפעילויות הרבות המתקיימת בבית על”ה והוקיר תודה ענקית מקרב לב למתנדבים, לעובדי על”ה ולבני משפחותיהם ולשותפיה האמיתיים של העמותה בעירייה לד”ר רוני באום ולראש העיר רחמים מלול והודה לו על הגדלת התקציב לעמותה ועל היחס החם שהוא ונציגי העמותה מקבלים.

עוד אמר טרופ כי בנייתו של בית על”ה, הבית החדש של העמותה, דרשה משאבים רבים אשר הותירו את קופת העמותה מדולדלת. “אנו הכנו תוכנית שאפתנית מאוד מבחינת היעדים אך דלילה באמצעים ועדיין אני בטוח שאנחנו נצלח את התקופה”.

ראש העיר בירך את יו”ר העמותה ואת היו”ר הקודם לצד שני ראשי הערים הנוספים שנכחו בהתבדחות על כך שיצאו מעבדות לחירות ואמר “בעיר פועלים 85 ארגוני מתנדבים. על”ה היא הפנינה בכתר”. בתום הברכות עלה לשיר יובל חלף בהתנדבות והנעים משירי ארץ ישראל, כל הנוכחים הצטרפו ושרו איתו ביחד.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן