צה”ל: חטופות ישראליות בדרך

על פי המידע שנמסר מהצלב האדום שתי חטופות ישראליות הועברו אליהם והן בדרכן לשטח ישראל

דובר צה״ל מעדכן כעת:

לפני זמן קצר, העבירו נציגי הצלב האדום שתי חטופות ישראליות השבות ארצה לידי כוח של יחידה מובחרת של צה״ל וכוח של שב״כ בסמוך לגדר הגבול. לאחר מכן יעשו את דרכן לבסיס חצרים. בשעות הקרובות צפויים לעבור חטופים ישראלים נוספים לידי הצלב האדום.

נציגי צה״ל מעדכנים את משפחות החטופים באופן שוטף. בכך תהיה זו הפעימה ה-7 של חטופים, לאחר שהבוקר, סמוך לשעה 7 התקבלה ההודעה על המשך ההפוגה.

עם זאת, נטל חמאס את האחריות על ביצוע הפיגוע בו נרצחו 3 אזרחים – הרב אלימלך וסרמן הי”ד, חנה איפרגן הי״ד, ליביה דיקמן הי״ד.

חמאס: “אנו מאשרים שהמבצע הזה בא כתגובה טבעית לפשעים חסרי התקדים של הכיבוש, כולל מעשי טבח אכזריים ברצועת עזה והרג ילדים בג’נין, וההפרות הנרחבות אליהן חשופים האסירים שלנו בבתי הכלא של הכיבוש המשך ההפרות במסגד אל-אקצא המבורך ומניעת מתפללים להגיע אליו”.‌‌

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר:

“חמאס קיבל אחריות לפיגוע בירושלים. במסגרת הפיגוע הזה, נרצחו לנו שלושה אזרחים. ביד אחת חמאס חותם על הפסקת אש, וביד אחרת הוא שולח מחבלים לרצוח יהודים בירושלים. זו לא הפסקת אש, אלא המשך הקונספציה של הכלה וכניעה שמביאה עלינו נרצחים, ונותנת לסינוואר את התקווה שהוא יכול לצאת מהמערכה הזו כשידו על העליונה. חייבים לחדול את העסקאות עם השטן, ולחזור באופן מיידי ללחימה בעוצמה אדירה, על מנת להשיג את המטרה העליונה של המלחמה: השמדה מוחלטת של חמאס, על כל גרורותיו ושלוחותיו”.

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: ארכיון דובר צהל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן