מפקד מחוז דרום, ניצב חיים בובליל, חתם אתמול על צו סגירה מנהלי לאתר בנייה ביישוב עומר, לאחר שבמקום נתפסו 3 שוהים בלתי חוקיים שהועסקו בו.
במסגרת האכיפה המשטרתית הממוקדת נגד עבירות של שהייה בלתי חוקית, העסקה, הסעה והלנת שוהים בלתי חוקיים, מבצעים שוטרי מרחב רותם במחוז הדרומי פעילות מוגברת בעסקים ואתרי בנייה, בהם קיים חשד להימצאות שוהים בלתי חוקיים, זאת במטרה לחזק את ביטחונו ושלומו של הציבור.
ביום 10.5.26 במהלך סיור שגרתי של שוטרי תחנת עיירות ממרחב רותם, אותרו שוהים בלתי חוקיים, תושבי השטחים ללא אישורי שהייה, אשר הועסקו באתר בנייה ביישוב.
השוטרים נכנסו לאתר הבנייה, עצרו את השוהים הבלתי חוקיים והעבירו אותם להמשך חקירה בתחנת משטרת עיירות.
בעקבות ממצאי החקירה פעלו שוטרי תחנת עיירות לסגירת אתר הבנייה, ואתמול חתם מפקד מחוז הדרום בהמלצת יועמ"ש המחוז על צו סגירה מנהלי לאתר למשך 30 ימים.
◼️ חדשות עוטף עזה, מועצות אזוריות ומקומיות בווטסאפ לחצו כאן
זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.








