news08.net/ads.txt

 צילום ברית מילה בבית כנסת

בחירת אירוע ברית מילה בבית הכנסת, כסמל ההוויה לתרבות היהודית, ללא ספק מאפשרת להתחבר לאווירת הקדושה הייחודית שמלווה את המקום.

המשימה שלנו, בראש ובראשונה היא לשמר את האווירה והחיבור לקיום המצווה במקום ייחודי שכזה.
כמו בכל אירוע שעשינו בבתי כנסת בעבר, שמחנו לקחת חלק בחוויה המשפחתית המרגשת כשהתמונות מדברות בעד עצמן. מוזמנים לצפות בתמונות מאירועים ולהחליט בעצמכם.

לא מספיק להכניס מצלמה לתוך היכל בית הכנסת ולהתחיל ככה סתם לצלם, מאוד חשוב לשים דגש שמצלמים ללא פלאש, במיוחד שמצלמים בסביבת הרך הנולד, אנחנו לא רוצים לגרום לו נזק בעיניים חס וחלילה.
בנוסף לזאת, הפלאש הורס משמעותית את אווירת הקדושה העוטפת את המקום ועלול לפגוע בחיבור הרוחני.

בצילום וידאו של האירוע, ברוב המקרים, במיוחד בבתי כנסת ומבנים דומים ישנו הד מעצבן שנובע מצורת המבנה. ומהסיבה שבתי כנסת בנויים בצורה עגולה או מלבנית שמייצרים הד, אנו מספקים הקלטת סאונד איכותי ומקצועי.
על כן, אנחנו מגיעים מספיק זמן לפני בכדי להכיר וללמוד את המקום, מבחינת זוויות הצילום, התאורה והסאונד. כל זאת נעשה בשיטת הצילום לברית הייחודית שלנו, כשמותקנות מספר מצלמות במקומות אסטרטגים שונים בהיכל.
כשהשלב הבא הוא לצלם את המקום ולוודא שהאווירה הרצויה עוברת בתמונות ובצילום וידאו.

ניסיון העבר שלנו בצילום אירועים בבתי כנסת רבים מוכיח עצמו כל פעם מחדש.
דבר שמבטיח ללקוחותינו שקט, נחת וביטחון שאף רגע באירוע לא יתפספס. גם ברגע החיתוך שהוא המאתגר ביותר לכל צלם בגלל התקהלות רבה של אנשים.

כמובן שאנחנו מקדישים מספיק זמן לפני לצילום המשפחה לפני הגעת האורחים, ושמחים לתעד את הרגעים הקסומים של האמא, אבא והרך הנולד.

אנחנו תמיד מקפידים על זמינות גבוהה למרות ההתראה הקצרה לאירוע ברית המילה.
כשהדרכה, תכנון וטיפים מקצועיים בתחום הם ללא עלות.

יש לציין שהצוות המקצועי שלנו בהנהלת סטס מוזיקוב, עבר הכשרת שירות ברמה הגבוהה ביותר.
במיוחד כשמדובר במתן שירות ליולדת טרייה, כשלנגד עינינו סבלנות, התחשבות והכרה בצרכים השונים של המשפחה בכדי ליצור תחושה טבעית וחמימה לאורך כל האירוע.

כשמטרת העל שלנו הוא הערך מוסף שאנחנו שמחים לתת לכל לקוח ולקוח.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן