news08.net/ads.txt

צעיר מרחובות תובע את בנק מזרחי טפחות: נזרק מסגווי ושבר את צוואר הירך

צעיר מאזור רחובות תובע באמצעות עו”ד איל כהן את בנק המזרחי, ודורש פיצוי של למעלה ממיליון שקלים,  לאחר שבמסגרת יום כיף שארגן הבנק לעובדי החברה בה עבד, נזרק  מסגווי נחבל ושבר את צוואר הירך.

לאחר ששילם וישלם לצעיר יותר ממיליון ומאתיים אלף ₪ הצטרף המוסד לביטוח הלאומי לעו”ד כהן ותובע אף הוא את הבנק ואת החברה שארגנה עם הבנק את הפעילות.  השבוע נחתה על שולחנו של בנק מזרחי תביעה מעניינת במיוחד, המכוונת, בין היתר, כנגדם. צעיר בשנות ה-30 לחייו, הגיע במסגרת עבודתו בחברה מוכרת ליום כיף, אותו ארגן בנק המזרחי לעובדי החברה, העובדת בשיתוף פעולה עם הבנק יחד עם חברה שהפעילה את יום הכיף.

אותו צעיר בוודאי לא תיאר לעצמו שיום הכיף יהפוך עבורו ליום של סיוט ויגרור בעקבותיו חודשים של סבל. במהלך היום, אחת האטרקציות הייתה נסיעה בסגווי בנמל תל אביב – על פניו חוויה מעניינת ומהנה. אלא שעל פי כתב התביעה, שהוגש, כאמור, על ידי עורך הדין איל כהן תושב רחובות – ממשרד עורכי הדין כהן קריסי – מומחים בדיני נזיקין, לצעיר הייתה חוויה שונה  לחלוטין.

על פי כתב התביעה לאחר שהחל בנסיעתו – כמעט ללא הדרכה, ובלי ניסיון קודם ברכיבה על סגווי – הסתובב כלי התחבורה על צדו בפתאומיות, והתוצאה הייתה קשה. התובע “איבד את שיווי משקלו, הוטח על חומת בטון שהייתה במקום, ונחבל בכל חלקי גופו”, כך על פי התביעה. לאחר המקרה הוזעק אמבולנס למקום, ומיהר לפנותו לבית החולים “איכילוב”, בתל אביב. לאחר סדרת בדיקות התברר כי הצעיר סובל משבר בצוואר הירך ברגלו.

הוא נאלץ לעבור ניתוח לקיבוע המקום, ולא יכול היה לחזור לעבודתו. לאחר המקרה פנה, כאמור, לעו”ד כהן שהגיש בתחילה את התביעה להכרה בתאונה כתאונת עבודה לביטוח הלאומי ולאחר שזו הוכרה ככזו, נקבעה לצעיר נכות צמיתה בשיעור של 28 אחוזי נכות, והוא קיבל ויקבל תגמולים מן הביטוח הלאומי בסך של כ- 1,270,000 ₪.

לאחרונה הגיש עו”ד כהן תביעה כנגד הבנק וכנגד החברה שהפעילה את “יום הכיף” ובאי כוח המוסד לביטוח לאומי ביקשו והצטרפו אף הם לתביעה על מנת שיוכלו לקבל חזרה את הפיצויים ששילמו לצעיר במסגרת תביעת שיבוב כנגדם. במסגרת התביעה דורש עו”ד כהן יחד עם המוסד לביטוח לאומי לפצות את הצעיר בגין הפגיעה בכושר השתכרותו, עוגמת הנפש, פגיעה בזכויותיו הסוציאליות ועזרה צד ג’ מעבר למה שכבר קיבל ויקבל מן הביטוח הלאומי זאת שעה שהביטוח הלאומי עצמו תובע לקבל שיפוי בגין כספים אלה מן הבנק והחברה בסך של כ- 1,270,000 ₪. כתב הגנה עדיין לא הוגש.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן