news08.net/ads.txt

צפו בתיעוד – סירב לעטות מסיכה בבנק: “זה הולך עכשיו חזק חזק לרשת”

במשטרת ישראל התקבל אתמול דיווח על גבר שנכנס לסניף בנק בראשון לציון ומסרב לעטות מסיכה על פניו. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו באיש, כשהוא מסתובב בתוך הבנק כשהוא ללא מסיכה. השוטר ביקש מהאיש מספר פעמים ובאדיבות לשים מסיכה על פניו ואף הציע לתת לו מסיכה אך הוא סירב, השוטר ביקש ממנו לצאת מהסניף אך הוא עדיין סירב. החשוד המשיך להתעלם מבקשות השוטר לצאת מהסניף והשוטר הבהיר לחשוד מספר פעמים כי אינו מעוניין להשתמש נגדו בכוח, אך החשוד המשיך להתגרות בשוטרים ואמר כי הוא רוצה שיעצרו אותו, כאשר במקביל הוא מתעד את המעצר בטלפון הסלולרי שלו ואומר לשוטר “זה הולך עכשיו חזק חזק לרשת”.

החשוד נאזק והוצא מהסניף והשוטרים שחררו את החשוד לדרכו מחוץ לסניף, לאחר שנרשם לחובתו קנס בסכום של 500 ש”ח בגין אי עטיית מסיכה. במשטרה קוראים לציבור להקפיד על קיום התקנות ולעטות מסיכה על הפנים במרחב הציבורי, להישמע להוראות השוטרים ולהזדהות בפני שוטרים כחוק, להימנע מביצוע עבירות פליליות במהלך האכיפה או מניסיונות להכשילה, הכול למען הבריאות של כולנו ובכדי שיחד נבלום את התפשטות הנגיף.

קרדיט צילום: דוברות המשטרה

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן