מה קורה בקבוצת הכדורסל של קריית מלאכי?

קבוצת הכדורסל של קריית מלאכי פותחת את עונת 23/24 עם מטרה ברורה: להעפיל לליגה א’. אלה השינויים שחלו בקבוצה לקראת העונה החדשה >>

קבוצת הכדורסל של קריית מלאכי שעברה לפני מספר חודשים ממרכז הפועל למכבי, פתחה לאחרונה את האימונים לקראת העונה החדשה. בעיריית קריית מלאכי בחרו בהנהלה החדשה עם מטרה להפוך את הקבוצה לאטרקטיבית, מקצועית ומחוברת לקהילה בעיר.

מאיר אנקרי מנהל מחלקת הספורט וגל דסקל מנהל הקבוצה רואים עין בעין את ביצוע המשימות וכבר החלו במספר צעדים משמעותיים, ביניהם: רכישת ציוד מקצועי התואם את הליגות הגבוהות, מכונה מיוחד לשיפור הקליעה עבור השחקנים ומנוי לקאנטרי עבור השחקנים, אימוניות, תיקים וציוד אישי לכל שחקן. עוד קודם לכן הוחתמו השחקנים: יובל חיים, בני דז’ורייב וגיא נצר מצמרת הליגה הארצית. אליהם נוספו אור גבריאל ואופק איטח מליגה א’ וכוכבים נוספים מליגה ב’. את האימונים מוביל אוהד איתן, לשעבר שחקנה של הפועל ירושלים והמאמן ב-7 השנים האחרונות. הקבוצה תצא למספר משחקי הכנה לפני שתתחיל את העונה במשחק חוץ מול נחל שורק בתאריך 18/10/23. 

משחק הבית הראשון צפוי להתקיים שבוע לאחר מכן ב-25/10 באולם ספורט קלאב קריית מלאכי מול אחת הטוענות לכתר: א.ס אשקלון. במשחק זה צפוי להיות קרנבל אוהדים, הצגת שחקנים, הגרלה יוקרתית ועוד. 

בתוך כך, לפני כשלושה חודשים חתמה הנהלת מכבי קריית מלאכי על שיתוף פעולה עם מכבי תל אביב. מחלקת הנוער של מכבי ת”א תספק מדים, ציוד והכוונה מקצועית לילדים. המאמנים יוזמנו להשתלמויות מקצועיות במהלך השנה תחת מעטפת המנהל המקצועי של מחלקת הנוער ומאמן קבוצת הנוער עדי עמוס, והמנהל המקצועי של בתי הספר לכדורסל של מכבי תל אביב, גיורא איתן. ילדי המועדון יוזמנו למשחקיה של מכבי תל אביב, יעלו על הפרקט בהצגת השחקנים, ישחקו בהפסקת המחצית ועוד.

לדברי מאיר אנקרי מנהל מחלקת הספורט:

“החלטנו השנה לעלות כמה רמות ולהעתיק את הגאווה המקומית מהכדורגל, גם לכדורסל. אני מודה לראש עיריית קריית מלאכי אליהו זהר ולמתנ”ס על התנאים שהעמידו עבור עוד פרויקט של מחלקת הספורט”.

גל דסקל מנהל מכבי קריית מלאכי: “בנינו קבוצה איכותית, העמדנו סטנדרטים חדשים שלא מכירים בליגה שלנו וגם לא בליגות גבוהות יותר כשהמטרה הראשונה היא להפוך את המועדון לשם דבר. אנחנו רוצים לעלות ליגה עם הבוגרים ולהקים קבוצות מקצועיות בכל שכבות הגיל כולל כדורסל לבנות. יש לנו צוות מאמנים איכותי והשמיים הם הגבול”

◼️ לקבוצת החדשות בקריית מלאכי והמועצה האזורית באר טוביה לחצו כאן 

צילום: מכבי קריית מלאכי כדורסל

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן