news08.net/ads.txt

קבוצת יצחקי קיימה אירוע חגיגי להנחת אבן הפינה של שכונת “רחובות elite” באזור דרך הים

קבוצת יצחקי קיימה אירוע חגיגי להנחת אבן הפינה של שכונת “רחובות elite” במעמד בכירים מענף הנדל”ן ומחברת יצחקי בהם מישאל יצחקי, מבעלי קבוצת יצחקי, דניאל יצחקי, מייסד ובעלים של קבוצת יצחקי, רוני יצחקי, מבעלי קבוצת יצחקי השקעות, חנן חדד ואיצריק יוד, השותפים בפרויקט מחברת “נווה יסמין”, נציגי הבנק המלווה של הפרויקט, האדריכל גיל שנהב והאדריכל זמיר תירוש מחברת האדריכלים כנען-שנהב אשר תכננה את הפרויקט.

במקביל להנחת אבן הפינה בפרויקט, חברת יצחקי פתחה לשיווק גם את הבניין השני בפרויקט כשמחירי דירות 4 חדרים החל מ- 1.65 מיליון שקל. קבוצת יצחקי נמצאת בשלבי שיווק מתקדמים בשיווק שלב א’ של שכונת “רחובות elite” הכולל 188 יחידות דיור ב- 2 בניינים בני 24 קומות כל אחד. בהמשך צפויה החברה לפתוח לשיווק את יתר השלבים בשכונה שתכלול בסך הכל 620 יחידות דיור על פני 7 בנייני מגורים.

בשכונה החדשה שתיבנה באזור דרך הים, יוקם פארק ירוק בשטח של 12.5 דונם הכולל גני ילדים, בית ספר, מרכז מסחרי שישלב משרדים ומרפאות ופיתוח סביבתי שישרת את תושבי השכונה והסביבה. השכונה נמצאת בנגישות גבוהה לכביש 411,42 וחיבור עתידי ל-431, מה שיגדיל משמעותית את הנגישות אליה.

לדברי רוני טננבאום, סמנכ”לית השיווק בקבוצת יצחקי “אנו שמחים ונרגשים על הנחת אבן הפינה בפרויקט שמסמלת את היציאה לדרך בהקמת השכונה החדשה בעיר רחובות. שכונת רחובות elite תביא בשורה חדשה לאזור, ותגדיל משמעותית את היצע הדירות בעיר, המבוקשת מאד על ידי זוגות צעירים ומשפרי דיור. רחובות נמצאת במיקום מושלם בפאתי גוש דן, ומביאה אליה כל שנה אוכלוסייה חזקה חדשה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן