news08.net/ads.txt

מתכון מומלץ לקראת ראש השנה: אסאדו במרינדת חרדל, דבש ועשבי תיבול

asado_c

שף גיא פרץ: כשאני באמת רוצה לפנק את בני המשפחה והחברים אני מניח נתח שלם ועסיסי במרינדה מוצלחת עם עשבי תיבול למשך שלוש שעות על האש. זה כל מה שצריך

! טיפ לקנייה: חשוב לבחור בנתח שומני – אבל לא יותר מדי. איך יודעים? אם אתם רואים מהצד של הנתח סיבים לבנים דמויי שיש, זה סימן שהנתח פחות דחוס ויותר אוורירי ורך. חשוב לבחור בנתח אדום, יפה שאינו מגיר נוזלים – סימנים שיעידו על טריותו.

asado_c

המצרכים: נתח אסאדו שלם, כ-4 ק”ג עם העצמות. למרינדה: 5 כפות חרדל דיז’ון, 2 כפות פלפל שחור גרוס גס, 2 כפות מלח גס, 4 כפות דבש, מיץ מתפוז אחד, חצי כוס שמן זית, 3 כפות עלי תימין ורוזמרין מעורבבים. לנעיצה: 20 שיני שום, 5 ענפי תימין, 5 ענפי רוזמרין.

אופן ההכנה: מערבבים את חומרי המרינדה מלבד התימין והרוזמרין ומורחים את הנתח בשכבה אחידה ונדיבה. מפזרים מעל את עלי התימין והרוזמרין. בעזרת סכין חדה יוצרים חריצים בנתח האסאדו ונועצים בתוכם את שיני השום וענפי התימין והרוזמרין. צולים על הגריל בטמפרטורה גבוהה עד שהנתח מבריק ומעט שחום. מנמיכים את הטמפרטורה ונותנים לו להיצלות כ-15 דקות. מוציאים מהאש, עוטפים את הנתח ברדיד אלומיניום, מנמיכים את החום לבינוני, כדי שלא יישרף וצולים שעתיים וחצי עד שלוש. מניחים על קרש עבה ופורסים דק.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן