קריית אונו: שולחנות עגולים בחינוך

“בחרנו כקהילה לדבר ולהעמיק את השיח המשותף על מוגנות ושייכות, כחלק מתפיסה של שיפור מתמיד והובלת איכות ומצוינות בחינוך.”

אגף החינוך בעיריית קריית אונו עם יוזמה מיוחדת במינה

בקריית אונו התקיים ערב מיוחד של שיח השתתפותי בו נכחו כ- 150 תלמידים, מורים, הורים ואנשי חינוך, שישבו סביב שולחנות עגולים ודנו והציעו רעיונות, במטרה לחזק את קהילת החינוך העירונית וליצור סביבה מקדמת מוגנות ומחזקת שייכות.

ראש העיר ישראל גל, וממלא מקום ראש העיר ומחזיק תיק החינוך רון מלכה נעו בין השולחנות השונים והצטרפו לדיונים. ישראל גל: לראות את בני הנוער והמבוגרים מעלים רעיונות, חולמים ויוצרים מציאות חינוכית נפלאה לקהילה החינוכית בעיר, זה מרגש ומעורר גאווה.”

רון מלכה: “קהילה במיטבה. אנחנו ממשיכים עם התכנית החשובה כל כך בהובלת צוות נפלא, חושב יוצר ויוזם. היום עשינו עוד צעד חשוב לגיבוש אמנה חינוכית לכל מי ששותף בתהליכי החינוך בעיר, הורים תלמידים ותלמידות אנשי ונשות חינוך.”

הפרוייקט הינו חלק מתהליך עירוני, אותו מובילה נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך, יחד עם שלומית ברק מפקחת כוללת ויו”ר צוות עיר ובשיתוף מנהלי מחלקות אגף החינוך ומפקחות משרד החינוך.

בכל שולחן התנהל דיון ער על מה זו מוגנות ומה זו שייכות וכיצד ניתן ליצור אותה. כל אלו  הועלו על הכתב ובסיום, וכל צוות הביע את התובנות שעלו בשיח.

נירה פרידמן מנהלת אגף החינוך: “בחרנו כקהילה לדבר ולהעמיק את השיח המשותף על מוגנות ושייכות, כחלק מתפיסה של שיפור מתמיד והובלת איכות ומצוינות בחינוך. זו עוד הוכחה לכך שקהילה חזקה היא התשובה לאתגרים הרבים אשר עומדים לפתחנו”

◼️ לקבוצת חדשות – בקעת אונו | יהוד מונוסון, סביון, גבעת שמואל, קריית אונו, גני תקווה, אור יהודה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

◼️ לרשימת קבוצות הווטסאפ השוות שכדאי לכם להצטרף אליהן – לחצו כאן

צילום: עיריית קריית אונו

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן