news08.net/ads.txt

קרית גת במהפכת נדל”ן: מחירי הדירות בכרמי גת נחשפים | כל הפרטים!

המחירים בשכונת “כרמי גת” – השכונה הסמוכה לשכונת העתיד המתוכננת לחרדים, נחשפים. לפי פרסום של רם אדרת ואפי קפיטל המחיר לשלשה חדרים יהיה החל מ-1.26 מיליון ש”ח, ודירת חמישה חדרים החל מ-1.55 מיליון ש”ח. המשמעות האפשרית: אלפי הדירות על השטחים שיועדו לחרדים בקרית גת מערב יתומחרו גבוה יותר מהצפוי.
רשות מקרקעי ישראל פרסמה בשבוע החולף את תוצאות מכרזי המקרקעין. במסגרתם, זכתה חברת אפי קפיטל ב-2 מכרזים שונים האחד לתעשייה והשני למגורים. במכרז הראשון החברה זכתה במגרש בשטח של כ- 6,826 מ”ר בפארק התעשייה חמן השייך למועצה אזורית חבל מודיעין בסכום של 60.5 מיליון שקל ותוספת של 10.5 מיליון שקל להוצאות פיתוח.
במכרז השני אשר מיועד למגורים זכתה אפי קפיטל בשיתוף חברת “רם אדרת” בבניית 246 יחידות דיור בשכונת ‘כרמי גת’ בקרית גת. שתי החברות הגישו הצעה בסכום של 90.5 מיליון שקל ותוספת של 39 מיליון שקל הוצאות פיתוח.
הפרויקט יכלול מספר בניינים ובהם תמהיל דירות מגוון הכולל דירות 3, 4, 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. מהחברות נמסר כי מחירה של דירת 3 חדרים יהיה החל מ- 1.26 מיליון שקל, מחירה של דירת 4 חדרים יהיה החל מ- 1.43 מיליון שקל ומחירה של דירת 5 חדרים יהיה החל מ- 1.55 מיליון שקל. החברות ישלמו כ- 90.5 מיליון שקל ועוד הוצאות פיתוח בסכום של כ- 39 מיליון שקל.  אתר יד2 פרסם לאחרונה כי קרית גת מדורגת רביעית ברשימת הערים שאוכלוסייתן צפויה לגדול בשנים הקרובות, עם גידול צפוי של 22% באוכלוסייה ותוספת של כ-4200 דירות חדשות.

עידו קינאר סמנכ”ל הנדסה באפי קפיטל מציין לאתר ice: “הזכייה במכרזים האחרונים של רמ”י הינה חלק מאסטרטגית ההתרחבות שלנו. אנו רואים בנדל”ן המניב כעוגן חשוב במסגרת פעילות הנדל”ן של החברה ובעתיד אנו צפויים לחתום על עסקאות נוספות בתחום.”

לדברי דורון נמרוד, מנכ”ל משותף בקבוצת רם אדרת: “כרמי גת מושכת אליה בשנים האחרונות אוכלוסיה חזקה של זוגות צעירים ומשפרי דיור, ביניהם כאלו העובדים בפארק התעסוקה הגדול בעיר. במרחק של 40 דקות נסיעה ברכבת מתל אביב, אפשר ליהנות משכונה ברמה גבוהה ולרכוש דירה ברמות מחירים סבירות ביותר”.

לדברי אוהד יחזקאל, מנכ”ל מנהלת הסכמי הגג בקריית גת: “בשנתיים הקרובות צפויות להתווסף לקריית גת כ-4,500 יח”ד, רובן בשכונת כרמי גת. מדובר בשכונה שהיא מהמתקדמות והמבוקשות ביותר בישראל. כרמי גת היא שכונה חכמה, שמרושתת כולה במערכת חיווי, שליטה ובקרה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן