news08.net/ads.txt

ראש עיריית רחובות, רחמים מלול לקבלנים: “בטווח הקרוב יהיה מחסור בדירות בעיר”

“יש תוכניות בנייה גדולות בעיר רחובות, תוכנית פינוי בינוי בקרית משה והתוכנית במזרח העיר המקודמת בותמ”ל, בטווח הרחוק מדובר על תוספת של עשרות אלפי דירות, אולם בטווח הקצר אין היצע, פה ושם מגרש קטן” – את הדברים האלו אמר השבוע רחמים מלול, ראש עיריית רחובות באירוע שערך ארגון הקבלנים ברחובות, לרגל השנה החדשה.

“בזמן שאין מספיק היצע, הביקושים לדירות גדולים, כל דירה נחטפת והמחירים עולים”, הסביר מלול. “לכן המדיניות שלנו היא כן להגדיל את הזכויות לקבלנים ולהגדיל את הצפיפות, הבעיה היא שתושבי רחובות אוהבים להתנגד לתוכניות, עינם צרה בהגדלת הצפיפות. אבל אם לא נצופף היום המחירים יעלו”. לדבריו, “כחלון ניסה לטפל בעליית המחירים והוא הוריד את מחירי הקרקעות של המדינה, אבל מחירי הקרקעות הפרטיות לא ירדו, להפך, קרקעות שנמכרו ב-400 אלף שקל לפני שנתיים (קרקע לדירה) נמכרות היום בכ-850 אלף שקל ולכן דירות 4 חדרים נמכרות בכ-2 מיליון וזה לא בגלל שהקבלנים מרוויחים יותר. מחר הבחירות ושימו לב שבמצעי הבחירות אף אחד כבר לא הבטיח שיוריד את המחירים”.

ראול סרוגו , נשיא התאחדות בוני הארץ ציין באירוע כי “תוך 30 שנה אוכלוסיית ישראל תכפיל את עצמה ולכן יש חשיבות לתכנן היום לעוד 30 שנה. רחובות היא עיר מחוז שצריכה להכפיל את עצמה ועל מנת לנצל נכון את השטחים הפנויים יש לאפשר כבר היום בנייה של מגדלים בני 30-40 קומות בעיר. סרוגו ציין עוד כי הממשלה הבאה חייבת להמשיך את פעילות הותמ”ל המאפשר אישור מהיר של תוכניות גדולות וכמו כן הוא היה ממליץ לראש הממשלה הבאה לקחת על עצמו את מטה הדיור ולטפל בסוגיית הדיור בישראל כי על מנת להדביק את הפערים יש לבנות היום כ-100,000 דירות בשנה פי שניים מהקצב הנוכחי”.

דוד סרוגו ורחמים מלול (צילום: גלית סער)

באירוע השתתפו עשרות קבלנים מרחובות וראשון לציון. דוד סרוגו , יו”ר ארגון קבלני רחובות ברך את הקבלנים והעלה את סוגיית הבניה הלא חוקית של צמודי קרקע וציין כי במועצות ובמושבים באזור רחובות נבנים צמודי קרקע על ידי קבלנים לא רשומים שאינם רשאים לבנות וללא הידע הנדרש זו תופעה מסוכנת והארגון יחד עם התאחדות בוני הארץ מטפלים בסוגייה אל מול רשם הקבלנים.

שווה בדיקה

סרטון | מכללת לפיד מציעה מגוון רחב של הכשרות וקורסים מקצועיים – מקנים ידע עדכני ומיומנויות מעשיות נחוצות בשוק העבודה.במכללה מספר מסלולי לימוד המעניקים הסמכה מקצועית, בפיקוח האגף להכשרה מקצועית במשרד העבודה. לפרטים נוספים לחצו: https://lp.vp4.me/emtc

Publiée par ‎רחובות היום – אתר החדשות של העיר רחובות‎ sur Mercredi 18 septembre 2019

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן