news08.net/ads.txt

רועי דובינסקי מרמלה, שבתו ליאל (10) מאושפזת בבי”ח בגלל הקורונה: היא צעקה לי ‘אבא, אין לי אוויר, אני נחנקת, תעזור לי’

ליאל דובינסקי, בת עשר מרמלה, התעוררה לפני עשרה ימים עם שיעול וצינון. לאחר בדיקת קורונה נודע כי נדבקה בנגיף. והיא מאושפזת במצב קשה בבית החולים “קפלן”. אביה, רועי דואג במקביל גם לאישתו בת אל שנדבקה בנגיף (מצב בינוני), ולאביו – שהתחסן פעמיים ואובחן כחולה במצב קל. שלושה חולים במשפחה אחת.

דובינסקי מספר: “עשינו לה בדיקת קורונה והיא יצאה חיובית. בהתחלה זה היה נראה כמו שפעת, אבל לקראת יום רביעי שעבר מדדי הסטורציה שלה הפכו לנמוכים. הזמנו רופא הביתה והוא המליץ לא לקחת אותה לבית חולים כדי לא ליצור לה טראומה. בלילה שבין יום שישי לשבת הידרדר מצבה. היא צעקה לי ‘אבא, אין לי אוויר, אני נחנקת, תעזור לי’. נתנו לה חמצן ממכונת חמצן שהבאנו יום קודם לכן ובבוקר היה אמבולנס שלקח אותה לבית החולים”.

“כאב וכבעל אתה לא יודע איפה להיות: עם הילדה או עם האישה”, אמר דובינסקי והוסיף: “תלכו להתחסן ואל תגידו ‘לי זה לא יקרה’. אני לא בן אדם דתי, אבל שמרו על נפשותיכם. פשוט חייבים להישמר ומי שיכול – שיתחסן. בכיתי די הרבה, קורע אותי לראות את הבת שלי ככה. המזל שלי הוא שבקפלן יש אחלה צוות ויש מקום לאופטימיות. אני בטוח שנצא מזה. הבוקר עשו לה צילום ריאות שמראה שיש מקום לאופטימיות, אבל כל ההסתבכות הזו של בתי, שהיא ילדה בריאה שלא נוטלת תרופות, היה בגלל הקורונה”.

●●●

נציין כי על פי נתוני משרד הבריאות ופיקוד העורף, בימים האחרונים קיימת מגמת ירידה ברמת התחלואה ברמלה. יותר מכך, לפי מדד הרמזור, רמלה עיר כתומה. ראש העיר מיכאל וידל אמר הערב לחדשות 08 כי “ככל שמגמת הירידה תמשיך בימים הקרובים, ומס’ המתחסנים יגדל, תתאפשר פתיחת מוסדות החינוך ברמלה לאחר חופשת הפורים”.

כידוע, על פי הנחיות משרד הממשלה ומשרד הבריאות ניתן לפתוח מערכות חינוך בערים שצבעם: ירוק, צהוב וכתום מוחרג – כלומר יישובים שיש להם ציון של עד 7 במדד התחלואה וששיעור בני 50 ומעלה שהתחסנו במנת חיסון שנייה, עומד על יותר מ-70% ובתנאי שחלף יותר משבוע מקבלת מנת החיסון השנייה.

“נכון להיום”, אומר ראש העיר, ” רמלה עומדת בהגדרה של עיר כתומה מוחרגת, עם זאת עד לקבל אישורה שכזאת בישיבת הממשלה הבאה ביום חמישי הקרוב, צבע העיר וההנחיות נגזרות ע”פ המדדים של הישיבה הקודמת – בשבוע שעבר – ולכן מוגדרת עדין כעיר אדומה”.

נציין כי העירייה מקדמת בימים אלו פעולות רבות בהן הקמת מתחמי חיסונים לכל חברי קופות החולים בימים רביעי וחמישי, בדיקות קורונה שבועיות, אכיפה מוגברת ופעולות הסברה שוטפות. “על מנת שנוכל לשוב לשגרה מלאה, עיריית רמלה קוראת לציבור לצאת ולהתחסן ולשמור על ההנחיות”, הוסיף וידל. נמשיך לעדכן.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן