רחובות תומכת בעסקים הקטנים

ממחר, 5/12, מיזם חדש המציע הטבות לתושבי העיר ומעודד רכישה בקהילת העסקים המקומית

תקופת המלחמה היא תקופה מאתגרת כלכלית עבור רבים מאיתנו ובמיוחד לבעלי עסקים קטנים, הנאלצים למרות המצב להמשיך ולשלם את התשלומים הקבועים לרבות ארנונה וחשמל, זאת בשעה שתנועת הלקוחות פחתה באופן דרסטי ופגעה בהכנסות העסק. בעקבות כך, יזמה ח״מ איטל בציר אלשיך עם יתר חבריה לרשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ – שוקי קרומר ומגי סלע וגר, מיזם נוסף והפעם: לעידוד רכישה מעסקים קטנים בעיר – ״רחובות תומכת בעסקים הקטנים״.

החל ממחר, יום שלישי (5/12) יצא המיזם לדרך ומטרתו לצאת לתושבי העיר כדי לרכוש בכל שבוע באופן ממוקד מעסקים קטנים בעיר, אשר יעניקו הטבה אטרקטיבית במיוחד שניתן לממשה במשך שבוע ימים בלבד.

כל תושב.ת שיצטרפו לקבוצה יוכלו להתעדכן במבצעים שיופיעו פעמיים בשבוע, בימי שלישי וחמישי במספר עסקים ברחבי העיר.

לדברי איטל בציר אלשיך: ״מרגש לראות את העם שלנו ואת תושבי העיר במיוחד מגלים בעיתות משבר ומלחמה סולידריות חברתית ואזרחית. המיזם יאפשר בכל שבוע למקד את הרכישות של התושבים בחנויות הספציפיות, כך שכולנו נוכל להוות כוח מסייע לאותם עסקים כדי לשרוד ולהתקיים עד יבואו ימים טובים״. אלשיך מסכמת ואומרת: ״זה אינטרס של כולנו! ככל שיהיו יותר עסקים בעיר, כך נבטיח את החוסן הכלכלי ומתן שירותים טובים ואיכותיים בעיר שלנו״.

כדי לממש את ההטבה בחנות העסק יש צורך להציג את החברות בקבוצת הווטסאפ ״רחובות תומכת בעסקים הקטנים״.

בתחילת המלחמה חברי רשימת ״רחובות חופשית ומאוחדת״ יזמו גם ״את פרויקט ״רחובות תומכת בחקלאים״. קבוצות ווטסאפ עם מעל ל-1,500 תושבים אשר תומכים בכל שבוע ברכישת מוצרים מחקלאים מהעוטף והדרום. בקבוצה ניתן להתעדכן על מכירות קבוצתיות של תוצרת חקלאית, על שווקי איכרים ועדכון על משקים הזקוקים למתנדבים וידיים עובדות שנותרו ללא כוח אדם.

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

צילום: ארכיון יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן