צפו: רסיס מהשיגור האחרון נפל בבת ים

רסיס שהתגלה בבית בבת ים – אשר נפל מאחד היירוטים בשיגור האחרון של הטרוריסטים המנובלים. המשטרה: מטפלים ברסיסים שאותרו בחולון

במטח האחרון כל העיריות והמועצות דיווחו כי לא היו נפילות, אין נפגעים – למעט אותו פצוע רסיס מחולון, ואין נזק. ובכן, לא סתם מבקש פיקוד העורף להישמע להנחיות ולהישאר 10 דקות במרחב המוגן – לראייה: רסיס שהתגלה בבית בבת ים – אשר נפל מאחד היירוטים בשיגור האחרון של הטרוריסטים המנובלים.

בתוך כך, המשטרה מעדכנת:

משטרת ישראל מטפלת כעת בזירת נפילה של רסיסים באזור חולון. כתוצאה מהרסיסים, גבר פונה במצב קל(עפ”י גורמי הרפואה). שוטרי וחבלני משטרה של מחוז ת”א פועלים כעת על מנת לבודד את זירת הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל.

מערכות ההגנה של צה”ל, “חץ”, “שרביט קסמים” ו”כיפת ברזל”, כוללות הגנה רב-שכבתית, המורכבת ממערכות נשק ליירוט רקטות וטילים מכל הטווחים: ארוכים, בינוניים וקצרים. מערכות ההגנה הללו פועלות ליירוט של טילים או רקטות, אבל הן אינן מהוות תחליף לקיום הנחיות פיקוד העורף בשל מספר סיבות:

1. פרק הזמן שלקח לשברי יירוט רקטות ליפול אל הקרקע עלול להימשך דקות ארוכות ולסכן את מי שיוצא מהמרחב המוגן לפני חלוף הסכנה. פיקוד העורף מפעיל התרעה בכל מקום בו קיימת סכנה לתושבים, כולל באזורים שנשקף בהם סיכון לנפילה של שברי יירוט.

2. מטח רקטות עלול להימשך זמן מה, מאחר שהוא יכול לכלול מספר רב של רקטות שמשוגרות בהדרגה. לפיכך, גם אם ראיתם או שמעתם יירוט או נפילה של רקטה, ייתכן שהירי עדיין בעיצומו והאיום טרם חלף.

3. מערכות ההגנה אינן נותנות מענה הגנתי מלא. משום כך מסוכן להישאר בחוץ או לצאת החוצה כדי לצפות ביירוטים או לצלם אותם.

פיצוצים אדירים נשמעו לפני זמן קצר בעקבות יירוטים של מערכת כיפת ברזל מעל יישובי המרכז והשפלה. חלק מהרקטות נפלו בים.

ארגון הטרור חמאס שיגר 10 טילים לפחות לעבר גוש דן – תל אביב ויישובי השפלה. בין היישובים בהם נשמעה אזעקה: רחובות, מזכרת בתיה, קרית עקרון, נס ציונה, באר יעקב, ראשון לציון, רמלה, לוד, מודיעין ויישובי הסביבה.

דיווח ערבי: 20 פיצוצים הרעידו את תל אביב מרקטות קסאם מרוכזות.. הו תל אביב, תסבול את זה.. הבאנו מוות ובאנו

לפי מד”א – חובשים ופראמדיקים של מד”א מעניקים טיפול רפואי לצעיר בן 22 בהכרה מלאה שנפצע קל מרסיס בראשו בגזרת חולון.

ממשטרת ישראל נמסר: שוטרי מחוז מרכז מבצעים כעת סריקות נרחבות על מנת לאתר זירות נפילה של פריטי רקטה בתחום מרחב שפלה. בשלב זה לא ידוע על נפגעים או נזק. ככל שיהיו פרטים נוספים נעדכן את הציבור. משמעת אזרחית – מצילה חיים. אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל

◼️ לקבוצת חדשות מזכרת בתיה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות קרית עקרון בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רחובות והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️  לקבוצת חדשות נס ציונה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות באר יעקב בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות לוד והסביבה בווטסאפ  לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות רמלה והסביבה בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות מודיעין-מכבים-רעות בווטסאפ לחצו כאן

◼️ לקבוצת חדשות ראשון לציון בווטסאפ לחצו כאן

■ לקבוצת חדשות בווטסאפ – מלחמה בישראל חרבות ברזל לחצו כאן

צילום: לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן