news08.net/ads.txt

שבוע הספר בגדרה: מפגשים והרצאות עם סופרים ואנשי רוח

במסגרת אירועי שבוע הספר בחודש יוני הקרוב יתקיימו מפגשים והרצאות עם סופרים ואנשי רוח בספרית גדרה וכן יוענקו תעודות לתלמידים אשר מחזיקים במנוי בספריה וקראו מעל 100 ספרי קריאה במהלך השנה ויוכתרו כאלופי הקריאה במושבה

שבוע הספר הפך בשנים האחרונות ל”חודש הקריאה” וזו הזדמנות ליהנות מחודש שלם גדוש בפעילויות לכל הגילאים ולאוהבי הספרים. החודש, ביוזמת מועצת גדרה וספרית גדרה, יתפרש לכל אורך חודש יוני מערך הרצאות, מופעים ומפגשים עם סופרים ואנשי תרבות ורוח, גדוש באירועים ופעילויות לעידוד הקריאה.

12.6.19

ביום ד’ בין השעות 19:00 – 17:00 תתקיים ברחבת הספרייה חגיגת ספרים וסיפורים מהאגדות עם תיאטרון “זה קורה”, מחכים לכם עם מבחר סיפורים של אלדין, פיראטים ופיות בשילוב סדנאות יצירה ומכירת ספרים יד שניה. מתאים לכל המשפחה, הכניסה חופשית.

בגזרת המבוגרים קיים מגוון רחב של פעילויות, החל ממפגשים עם סופרים ובהם הסופר אלי עמיר שידבר על האופן שבו הוא מעבד אלמנטים מהמציאות לתוך ספריו וישתף בתובנות מתוך ספרו החדש “נער האופניים”. המפגש יתקיים ב-13.6.19, יום ה’, בשעה: 20:00, מחיר כרטיס: 20 ₪. ניתן לרכוש מראש ומספר המקומות מוגבל.

ב-16.6.19 ביום א’ בשעה: 18:00 יערך טקס הענקת תעודות לאלופי הקריאה של גדרה – מיזם היוצא לפועל בשיתוף מחלקת החינוך של המועצה. במהלך הטקס יערך מפגש עם הסופר מיכאל אבס ויוענקו תעודות ע”י הצוותים החינוכיים, כאשר כל ביה”ס ישלח את נציגיו הנבחרים לקבלת התעודות. הילדים אשר מחזיקים במנוי בספריה ושבמהלך השנה החולפת קראו מעל 100 ספרי קריאה יזכו בתעודות ההוקרה. במועצת גדרה רואים בכך הזדמנות להעמיד באור הזרקורים את אותם ילדים שמוצאים זמן לקריאה בתוך שלל המשימות והעיסוקים שיש להם. הכניסה בהזמנות בלבד. ניתן לקבל הזמנות בספריה.

ב-19.6.19, יום ד’, בשעה: 17:30 יתקיים מופע בעקבות הספר “נעלי הקסם של ליאור” עם תיאטרון השעה הישראלי. המופע מיועד לגילאי 4-8 ומחיר הכרטיס: 20 ₪.

ב-26.6.19 יום ד’, בשעה: 17:30 יתקיים מופע בעקבות הספר “זה שלי” עם תיאטרון השעה הישראלי. מיועד לגילאי 3-7 ומחיר הכרטיס: 20 ש”ח. לבקשות הנגשה מיוחדות יש לפנות לאמיר ב – 052-2027356.
יואל גמליאל אמר בסיפוק כי “טקס אלופי הקריאה של גדרה כבר הפך אצלנו למסורת כל שנה ואנו מחכים לגלות מי יהיו אלופי הקריאה של השנה שיעמדו באתגר של קריאת ספרים מרובה. אלופי הקריאה נבחרו מכלל בתי הספר היסודיים במושבה – פינס, בילויים, אוהל שלום, רימונים, שלהבות חב”ד, רעות, גוונים וקשת. כמו כן, יחולקו תעודות למנויי הספרייה. אני מקווה שהמודל הזה יועתק גם במקומות אחרים כי הוא ממריץ את בני הנוער לקרוא יותר ספרים ומרחיב את אופק השכלתם. בהזדמנות זו אני קורא לכל התושבים לקחת חלק באירועי שבוע הספר שיתקיימו בספריה העירונית במהלך חודש יוני. מחכה לכולנו חוויה מעשירה ומחכימה”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן