שוקי קרומר: “קורא להקמת גוש ליברלי גדול וחזק לטובת תושבי רחובות”

בשבועות האחרונים כולם מדברים על הגוש הליברלי אבל לאף אחד מהם אין את היכולות של קרומר לאחד באמת, בוודאי לא לפוליטיקאים/ות שמפיצים פייק ניוז, לכאורה >>

אם יש מישהו עם רזומה מפואר בפוליטיקה המקומית שחוזר לזירה ובגדול הרי שמדובר בשוקי קרומר. לטובת תושבי רחובות – קרומר חייב להיכנס למועצת העיר. בניגוד לרבים – שאינם ראויים, קרומר מגיע עם אמונה אמיתית שהוא יכול להזיז הרים לטובת בני הגיל השלישי ובני משפחותיהם, הוא מאמין שאפשר לשנות – בתרבות, בחינוך, בקהילה, ובעצם בכל תחום בעיר.

בשבועות האחרונים כולם מדברים על הגוש הליברלי אבל לאף אחד מהם אין את היכולות של קרומר לאחד באמת, בוודאי לא לפוליטיקאים/ות שמפיצים פייק ניוז, לכאורה.

בשיחה עם קרומר בנושא, הוא קורא להקמת גוש ליברלי גדול וחזק לטובת תושבי העיר.

קרומר העומד בראש רשימת “הבית של האזרחים הותיקים והתרבות” למועצת העיר רחובות: “אני משוכנע שהדבר הנכון לנוכח המצב במדינה שכל הסיעות הליברליות המתמודדות למועצת העיר והמתמודדים  הליברלים לראשות העיר יחברו ביחד לכח גדול ומשמעותי לטובת תושבי העיר”. בתוך כך פונה קרומר לחברת המועצה איטל בציר אלשיך (רחובות חופשית) ואומר: “דלתי תמיד פתוחה לחיבורים לטובת ניצחון רשימה ליברלית אחת ומאוחדת.

אני פונה ומבקש ממך להפסיק לפזר הצהרות והודעות לעיתונות, למדיה המקומית לרשתות ולקבוצות הווטסאפ השונות כי להצהרות האלה עד כה לא הייתה שום משמעות מעשית. במקום זה, אני מזמין אותך ואת כל יו”ר הרשימות הליברליות האחרות להיות תכליתיים ולפתוח בשיחות ומהלכים למימוש בפועל שלמטרה חשובה שכזאת”.

נזכיר כי ב-21 באוגוסט היה זה יניב מרקוביץ’ שקרא לרשימות הליברליות להתלכד – לחצו כאן, יממה אחר כך פנה זהר בלום ליניב מרקוביץ’ והציע לו לאחד כוחות, למען הציבור-לחצו כאן.

בקיצור, אם תקראו בין השורות, בקצב הזה לא בטוח שיהיה גוש ליברלי חזק, כל אחד מושך לכיוון אחר, ואולי כדאי להעביר את השרביט למבוגר האחראי שיעשה שם סדר. מאה אחוז סדר, אפס פייק ניוז.

◼️ לקבוצת החדשות ברחובות לחצו כאן 

צילום: יחצ

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן