news08.net/ads.txt

שילב – רשת החנויות לתינוקות הגדולה בישראל מציגה: תַּחְפּוֹשׂוֹת פּוּרִים

קולקציית תחפושות פורים יפיפייה, אופנתית, איכותית ונוחה לתינוקות בני 0-24 חודשים המשלבת עיצוב מושקע ומרהיב, חומרים איכותיים ומחשבה על הקטנטנים והקטנטנות שאוהבים להתחפש בכל ימות השנה.

שילב, רשת החנויות לתינוקות משיקה קולקציית תחפושות פורים איכותית, בטיחותית, יפיפייה וטרנדית לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים המאפשרת לקטנטנים להתחפש ולהרגיש בנוח, כמו בבגדי היום-יום. בשילב, דואגים לתינוקות שלכם גם אחרי פורים ומאפשרים לכם, ההורים, להשתמש בתחפושת כפריט לבוש גם בכל שאר ימות השנה.

ההכרות המקצועית והאישית של הסטודיו לעיצוב של שילב את צרכי התינוק וההורים יצר קולקציה מושקעת בה ניתנה תשומת הלב לפרטים הקטנים בנראות התחפושת, אך גם לפרקטיות שבה. הקולקציה כוללת 4 עיצובים: אריה, כלב, נמרה ופיה, העשויים מבד נעים ואיכותי 100% כותנה, נתפרות בתפרים שטוחים המונעים גרוד או שפשוף של העור ואינן כוללות תוויות פנימיות, כך שהן מגנות על עורם העדין של התינוקות. הסגירה הקלה, המהירה והנוחה של התחפושת נעשית על – ידי תיקתקים הנמצאים בתחתית בגד הגוף שנבדקו בקפידה כך שהם לא יפלו או ישרטו את עור התינוק.

העיצוב המקסים של התחפושות נעשה בצורה מתוחכמת, מקצועית ויצירתית, כך שהאלמנטים הדקורטיביים בתחפושות יוצרים אמירה ייחודית מבלי להטריד או להפריע להתנהלות היומיומית של התינוק. כדי שהתינוקות יוכלו לשבת בצורה נוחה וללא הפרעה, זנבות האריה והכלב אוירו על גבי הבד, בעוד בתחפושת הנמרה והפיה שולב בד הטול כעיטור חיצוני ובשכבה דקה.

בכל אחת מהתחפושות אביזר ראש, כובע או סרט, קל משקל המותאם למידות ראש התינוק ורגליות מחממות שאינן מחליקות מהרגל ומשלבות הדפס המונע החלקה. כל התחפושות עברו בקרת איכות והן אינן דליקות. מידות: 0-24 חודשים, מחיר 89.90 ₪ להשיג בסניפי שילב ובאתר www.shilav.co.il

(צילום: ירון וינברג)

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן