שלוש ילדות ננעלו ברחוב הדוגית ביבנה

מנהל סניף יבנה ומתנדבים נוספים חילצו אותן בשלום • “מרגש לפתוח את השנה בכזה חסד, ומדהים לראות את המענה של המתנדבים”

לרוב שומעים על חילוץ ילד שננעל מרכב אולם על מקרה כזה טרם שמענו. ובכן, שלוש ילדות בגילאי שש, שלוש וחצי שנה, ננעלו בשגגה ברכב לעיני הוריהן ברחוב הדוגית ביבנה.

שי עמרם, מוקדן ידידים שענה לשיחה, לקח פרטים והזעיק את מתנדבי הסניף העירוני. עופר פרנסא – מנהל סניף יבנה, יחד עם שלושה מתנדבי הסניף: אלחנן חג’בי, אורן מזרחי ואביעד נהרי, נענו לקריאה והגיעו במהירות למקום. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם הם חילצו את הילדות בשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

עופר מספר: “מדובר על משפחה שהתארחה ביבנה במהלך החג, ובעת ההתארגנות לחזרה הביתה, ההורים הכניסו את הבנות הרדומות לרכב, הניעו והפעילו מזגן בזמן שהם ממשיכים להעמיס את הרכב בשאר התיקים והמזוודות. לפתע הרכב ננעל כשהוא מונע. בדיוק אירגנתי את הבית והמטבח לאחר צאת החג. ראשון הגיע למקום אלחנן חג׳בי והוא החל בחילוץ כשאליו הצטרפתי אני יחד עם אורן ואביעד. מהר מאוד פתחנו את הרכב. מרגש לפתוח את השנה עם כזה חסד, ומדהים לראות בכל פעם מחדש את המענה של המתנדבים המדהימים בעיר, שמגיעים תוך דקות ספורות לכל אירוע. האבא התרגש, הודה ואמר שאנחנו אנשים טובים ושאוהבים ומעריכים אותנו מאוד”.

בידידים שבים וקוראים להורים לשמור עליהם את מפתח הרכב תמיד • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

◼️ לקבוצת החדשות ביבנה והסביבה לחצו כאן

צילום: ידידים

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן