news08.net/ads.txt

שנה שנייה ברציפות: נוי קורסונסקי מלוד – אלופת הארץ בפטאנק

היא עשתה זאת שוב, שנה שנייה ברציפות: נוי קורסונסקי מלוד היא אלופת הארץ לנשים  בפטאנק. “נוי קורסונסקי היא אלופה אמיתית, בעלת חוסן מנטלי ונפשי גבוה, לצד יכולת טכנית גבוהה מאוד”, כך החמיא לאלופת הארץ בפטאנק מנהל מחלקת הספורט של עיריית לוד, ירון זרד.

כל המומחים בתחום תמימי דעים, שקורסונסקי קורצה מחומר של אלופים. לשמור על תואר אלופת ישראל, שנה שנייה ברציפות, זאת משימה קשה, שהיא תוצאה של כישרון, חוסן מנטלי, התמדה ועבודה קשה.

באליפות הארץ שהתקיימה במועדון הפטאנק של נתניה, במזג אוויר נאה ונוח, השתתפו 18 ספורטאיות ממועדוני הפטאנק הטובים בארץ. כאמור, בדרג א’ זכתה בתואר אלופת ישראל: נוי קורסונסקי מלוד, זו השנה השנייה ברציפות, עובדה אשר הביאה גאווה וכבוד למועדון מכבי “פ.ל.א. פטאנק לאלופים” משכונת גני אביב שבלוד. אל המקום השני הגיעה תמי בשארי ולמקום השלישי שוש ברגר.

נוי קורסונסקי, הנמנית על סגל נבחרת הנשים, תייצג את ישראל ואת העיר לוד באליפות אירופה, שתתקיים בחודש מאי השנה בדנמרק. היא הצטרפה למועדון הפטאנק בלוד עם הקמתו בשנת 2015, בהנהלתו ובאימונו של יואב דרור, שמגדל דורות של אלופים, והתגלתה מיד כשחקנית ברמה גבוהה ביותר, בעלת מנטליות חזקה ואיתנה. היא משרתת בצה”ל, במסגרת תכנית מיוחדת לספורטאים מצטיינים. מאמנה, יואב דרור, הודה להתאחדות הפטאנק בישראל, המסייעת בטיפוח כישרונות צעירים.

ראש העיר עו”ד יאיר רביבו: “זוהי גאווה עירונית ואף לאומית, שתושבת העיר זוכה באליפות ארצית בתחרות ספורטיבית ואף תייצג את לוד באליפות אירופה. תחום הספורט חשוב לי ולהנהלת עיריית לוד, ואנו משקיעים מיליוני שקלים כדי לעודד ולקדם את הספורט העממי והתחרותי ולאפשר לתושבי העיר להגיע להישגים בתחומי הספורט השונים”.

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן