מרמורק בסיפתח ראשון לפני תחילת הליגה, כאשר ניצחו את אור יהודה בתוצאה 2:1 במסגרת גביע המדינה. שערים של נדב עמרן ועידן דוד בשני בישולים של ערן לוי נתנו לבנודיס אופטימיות רבה להמשך העונה.
מרמורק יכולים להיות מרוצים מהיכולת הטובה שהציגו מאחר והתוצאה הייתה אמורה להיות גבוהה יותר ולבטח במחצית הראשונה בה השליטה של ערן לוי הייתה אבסולוטית והקשר הביך פעם אחר פעם את הגנת אור יהודה.

זכויות יוצרים: המערכת משקיעה מאמצים רבים באיתור בעלי זכויות היוצרים בתכנים המופצים ברבים. במידה ופורסמה מדיה שבעליה אינו ידוע, השימוש נעשה לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות, ניתן לפנות אלינו לצורך הוספת קרדיט או הסרת התוכן.










