שני חשודים נעצרו ברצח האשה בלוד

המשטרה עצרה כעת במסגרת חקירה מואצת, 2 חשודים בני משפחה תושבי הפזורה הבדואית ולוד בחשד למעורבות באירוע רצח אשה הבוקר בלוד

שוטרי תחנת לוד פתחו הבוקר בחקירה, עם קבלת דיווח במוקד 100 בדבר אירוע דקירה של אישה תושבת העיר בשנות העשרים לחייה בעיר, כאשר מותה נקבע תוך זמן קצר במרכז הרפואי.

בתוך כך, כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום,אספו ראיות ובצעו מגוון פעולות חקירה, תוך שימוש באמצעים טכנולוגים ועצרו כעת 2 חשודים בני משפחתה מאזור הפזורה הבדואית ולוד בחשד למעורבות במעשה , בסיום חקירתם יוחלט לעניין המשך מעצרם והבאתם לבית המשפט.

מבית החולים שמיר אסף הרופא אליו הובהלה האישה, כשהיא בהריון מתקדם נמסר:

הצוותים הרפואיים נלחמו על חייה, בוצע ניתוח קיסרי חירום בניסיון להציל את העובר – אך לצערינו לבסוף, הם נאלצו לקבוע את מותם.

ארגון משפחות נרצחים ונרצחות מביע זעזוע עמוק מרצח האישה הצעירה בלוד ועוברה, ומבכה על כך שגם בימים קשים של התמודדות העם בישראל עם הטבח, ואובדן חיים של רבים מאוד, האלימות במשפחה ממשיכה להרים את ראשה.

לרה צינמן יו”ר הארגון קוראת לשר לבטחון לאומי, איתמר בן גביר, ליישם לאלתר את כל התוכניות המונחות על שולחנו למיגור הטרור האזרחי בכלל והטרור נגד נשים בפרט.

◼️ לקבוצת חדשות לוד בווטסאפ  לחצו כאן

צילום: ארכיון

מערכת חדשות אפס שמונה מכבדת זכויות יוצרים ועושה את מירב המאמצים לאתר בעלי זכויות בפרסומים ו/או צילומים המגיעים אלינו. אם זיהיתים צילום ו/או כל פרט שיש לכם זכויות בו/בהם, אנא פנו אלינו לבקש לחדול מהשימוש בו/בהם באמצעות כתובת האימייל [email protected]

תגובות:

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments

אולי יעניין אותך גם:

תגובות

Subscribe
Notify of
guest
0 תגובות
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
דילוג לתוכן